RamonaK Skrevet 24. september 2020 Skrevet 24. september 2020 Da sitter jeg her nok en gang. Tvangsinnlagt uten noen utgang. Vært her ti dager gå. Legene skjønner jo ingenting, jeg må da være tillatt å ha min egen tro??? Manisk psykose kaller de det, men det må da være lov å tro på det åndelige uten å få det stemplet.?? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 Skrevet 24. september 2020 8 minutter siden, RamonaK skrev: Da sitter jeg her nok en gang. Tvangsinnlagt uten noen utgang. Vært her ti dager gå. Legene skjønner jo ingenting, jeg må da være tillatt å ha min egen tro??? Manisk psykose kaller de det, men det må da være lov å tro på det åndelige uten å få det stemplet.?? forteller du hele sannheten nå da? man blir ikke innlagt kun pga åndelig tro. Anonymkode: a8497...451 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. september 2020 Skrevet 24. september 2020 55 minutter siden, RamonaK skrev: Da sitter jeg her nok en gang. Tvangsinnlagt uten noen utgang. Vært her ti dager gå. Legene skjønner jo ingenting, jeg må da være tillatt å ha min egen tro??? Manisk psykose kaller de det, men det må da være lov å tro på det åndelige uten å få det stemplet.?? Det er vel det at du er manisk? Jeg har aldri blitt tvangsinnlagt pga min tro. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 Skrevet 24. september 2020 57 minutter siden, RamonaK skrev: Da sitter jeg her nok en gang. Tvangsinnlagt uten noen utgang. Vært her ti dager gå. Legene skjønner jo ingenting, jeg må da være tillatt å ha min egen tro??? Manisk psykose kaller de det, men det må da være lov å tro på det åndelige uten å få det stemplet.?? Hva går åndeligheten ut på da? Hva slags åndelige forestillinger har du? Hva er din åndelige tro? Anonymkode: 4a2cc...6de 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. september 2020 Skrevet 24. september 2020 1 time siden, RamonaK skrev: Da sitter jeg her nok en gang. Tvangsinnlagt uten noen utgang. Vært her ti dager gå. Legene skjønner jo ingenting, jeg må da være tillatt å ha min egen tro??? Manisk psykose kaller de det, men det må da være lov å tro på det åndelige uten å få det stemplet.?? Det spørs vel om det går utover din evne til å ta vare på deg selv og om det skader noen rundt deg? 0 Siter
ISW Skrevet 24. september 2020 Skrevet 24. september 2020 Det er vel litt forskjell på dette da. Hvis du tror på Gud, blir du ikke lagt inn. Hvis du derimot tror du ER Gud eller i familien hans eller et sendebud fra han, er saken en litt annen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.