Gå til innhold

Alt til meg


Marye

Anbefalte innlegg

Jeg har fått det vanskelig etter en liten nedtrapping på medisin 

fikk bare sove 3-4 timer i natt

slet med at alt på nettet er direkte synkronisert med meg eller gir meg beskjeder fra sangene på YouTube,
prøver tenke om dette er virkelig eller bare en slags assosiasjoner?

så kjennes det ut som jeg har kliss i hjernen der tankene setter seg fast...

er det grunn nok til å få stilnoct og sobril? Går rundt som en zombie med klister i hjernen 

veldig slitsomt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Marye skrev:

slet med at alt på nettet er direkte synkronisert med meg eller gir meg beskjeder fra sangene på YouTube,
prøver tenke om dette er virkelig eller bare en slags assosiasjoner?

Det er i alle fall ikke virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Marye skrev:

Der ringte hun tilbake

får høre i morgen tidlig om jeg får sovemedisin 

Jeg kan ikke dette, men jeg tenker kanskje at det er mer enn sovemedisin som er problemet her. At du må gjøre noe med årsaken til at du har de tankene som du har og da trengs andre medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Marye skrev:

Uutholdelige bivirkninger

hva ellers?

Ah, nei, jeg vet ikke. Noen bestemmer seg jo bare for at de ikke vil ta medisinene. Men når du må trappe ned, burde du vel få en annen medisin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Trine skrev:

Ah, nei, jeg vet ikke. Noen bestemmer seg jo bare for at de ikke vil ta medisinene. Men når du må trappe ned, burde du vel få en annen medisin. 

Mulig det ikke fins alternativer for leponex e den sterkeste 

men jeg tror abilify i høyeste dose kunne funke

men ikke lett å få skrevet ut

Håper å få sluttet på cisordinol så jeg kan bytte ut med abilify

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marye skrev:

Mulig det ikke fins alternativer for leponex e den sterkeste 

men jeg tror abilify i høyeste dose kunne funke

men ikke lett å få skrevet ut

Håper å få sluttet på cisordinol så jeg kan bytte ut med abilify

Har du prøvd Zyprexa, den er også sterk. Jeg tok Leponex før, men måtte slutte på grunn av alvorlig bivirkning. Nå tar jeg Zyprexa, og det funker fint.

Anonymkode: 25ee3...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd Zyprexa, den er også sterk. Jeg tok Leponex før, men måtte slutte på grunn av alvorlig bivirkning. Nå tar jeg Zyprexa, og det funker fint.

Anonymkode: 25ee3...d11

Zyprexa funker utrolig bra, men vektøkningen stoppet aldri så da sluttet jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2020 den 17.47, Marye skrev:

Zyprexa funker utrolig bra, men vektøkningen stoppet aldri så da sluttet jeg

Jeg tror "du ikke ser skogen for bare trær", det går fint an å ikke gå opp i vekt på zyprexa. Jeg gikk opp til jeg hadde bmi 41, nå er jeg slanket ned til 35 og jeg fortsetter å gå ned, det går  an å ikke gå opp på zyprexa. Det må da være bedre enn å slite med disse forferdelige smertene og restless legs? Det er vel ikke noen garanti for att du går fri fra dem på zyprexa heller da, men det virker jo være det du har igjen å prøve....

Anonymkode: 2c5d0...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror "du ikke ser skogen for bare trær", det går fint an å ikke gå opp i vekt på zyprexa. Jeg gikk opp til jeg hadde bmi 41, nå er jeg slanket ned til 35 og jeg fortsetter å gå ned, det går  an å ikke gå opp på zyprexa. Det må da være bedre enn å slite med disse forferdelige smertene og restless legs? Det er vel ikke noen garanti for att du går fri fra dem på zyprexa heller da, men det virker jo være det du har igjen å prøve....

Anonymkode: 2c5d0...65a

Jeg fikk samme smertene på zyprexa og jeg orker ikke veie over 150 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...