Gå til innhold

Hva wr du utdannet som? Hvilke jobb har du? Inntekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen utdannelse utover videregående skole. Jeg jobber i butikk. Hva med deg? Inntekt på ca 300 000 i året før skatt er betalt. 

Anonymkode: 66789...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har grunnkurs handel og kontor, er trygdet og har 290000 ca i ung ufør. Tidligere har jeg jobbet med avislevering om morgenene, hos urmaker/foto og i kassa på Rema. Aldri hatt full stilling. Men jobbet ca 50 prosent ett par år. Så lite deltaging i arbeidslivet.

Anonymkode: a56b7...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har grunnkurs handel og kontor, er trygdet og har 290000 ca i ung ufør. Tidligere har jeg jobbet med avislevering om morgenene, hos urmaker/foto og i kassa på Rema. Aldri hatt full stilling. Men jobbet ca 50 prosent ett par år. Så lite deltaging i arbeidslivet.

Anonymkode: a56b7...c0e

Jeg har også gått handel pg kontorfag på videregående skole. 

Jeg hadde full vikar-stilling  og en full stilling i en bedrift som var på vei ned allerede da jeg ble ansatt. Men har ellers kun jobbet alt fra 83 til 140 timer i måneden.  

 

Anonymkode: 66789...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet elektriker (videregående utdanning). Tjente ca 520000 kr siste året jeg fikk lønn. Det er rundt 7 år siden. Vet ikke hva jeg ville tjent i dag, men ihvertfall 600000, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun 3. årig videregående. Er ufør i dag. Tjente såpass mye før at det blir maks utbetaling (403 000 i året).

Anonymkode: 3633d...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bachelor innen pedagogikk. Tjente 780 000 det siste året (2012) i arbeidslivet, før smellen, som endte med uføretrygd ble et faktum. 

Anonymkode: 4f4dd...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleier. Er ikke i jobb. Hvis jeg ikke husker feil så fikk jeg som nyutdannet utbetalt 26 eller 27 000 kr per måned. Grunnlønnen var på 365 000, men det var uten tillegg. Med tillegg tror jeg det var ca 430 000. Men husker ikke nøyaktig. Rakk ikke jobbe lenge da så har minstesats på AAP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bachelor innen pedagogikk. Tjente 780 000 det siste året (2012) i arbeidslivet, før smellen, som endte med uføretrygd ble et faktum. 

Anonymkode: 4f4dd...eb1

Hva jobbet du med?  780 000 kr er mye høyere enn lærerlønn.

Anonymkode: 80f13...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang karriere som sykepleier. Virkelig travel og tøff arbeidsplass på sykehus  med mye nattevakter og overtid. Begynte å slite psykisk og gikk ned i stilling noen år for å hente meg inn. Håpet å bli frisk men ble svært mye psykere. Så da jeg ble uføretrygdet endte jeg på minstesats. Utbetalt rundt 15 tusen pr mnd. 

Anonymkode: 5c7e5...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva jobbet du med?  780 000 kr er mye høyere enn lærerlønn.

Anonymkode: 80f13...194

Opplæringsansvarlig i privat næringsliv. 

Anonymkode: 4f4dd...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en nokså høy statlig stilling, og tjener nokså bra selv om mange tjener mer i privat næringsliv.  Utenom det ønsker jeg ikke å gi mer opplysninger.

Anonymkode: 80f13...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobbet i Gestapo, men nå er jeg dau. 

Anonymkode: 32cea...a05

Litt uhyggelig at det er gjenferd på DOL.

Anonymkode: 13007...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...