Gå til innhold

Antidepressiva


Marye

Anbefalte innlegg

Hvis man har fått psykose med fontex og wellbutrin, må man holde seg unna antidepressiva  helt og holdet, eller er det trygt å prøve når man går på leponex? (Gikk på abilify før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Spør legen? Jeg vet jo ikke om man kan bruke andre typer antidep om du har hatt psykose. Men huff. Fikk du psykose av Wellbutrin? Hvordan merket du det? Jeg har nettopp startet. Føler meg bedre men vil ikke ha psykose -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Spør legen? Jeg vet jo ikke om man kan bruke andre typer antidep om du har hatt psykose. Men huff. Fikk du psykose av Wellbutrin? Hvordan merket du det? Jeg har nettopp startet. Føler meg bedre men vil ikke ha psykose -_-

Det kjentes ut som hjernen var full av mark og jeg så djevler i to personale på akuttpsykiatrisk 

de hadde røde øyne og røde djevelhorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marye skrev:

Det kjentes ut som hjernen var full av mark og jeg så djevler i to personale på akuttpsykiatrisk 

de hadde røde øyne og røde djevelhorn

Men du skjønte jo selv at du var psykotisk da så da kan du jo ifølge folk ikke ha hatt psykose. 

Anonymkode: 9e95f...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du skjønte jo selv at du var psykotisk da så da kan du jo ifølge folk ikke ha hatt psykose. 

Anonymkode: 9e95f...cbd

Nei jeg skjønte ikke at jeg var psykotisk 

tviler fremdeles på det. Men psykiatrien kaller det psykose/ men er det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De røde øynene og djevelhornene kan være en stadfesting på at det er krefter innad i psykiatrien som ønsker meg dø. De var greie, men de serverte meg tross alt zyprexa. Den medisinen er dødelig pga fedme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, 90tallsbarn skrev:

Spør legen? Jeg vet jo ikke om man kan bruke andre typer antidep om du har hatt psykose. Men huff. Fikk du psykose av Wellbutrin? Hvordan merket du det? Jeg har nettopp startet. Føler meg bedre men vil ikke ha psykose -_-

De fleste som går på Wellbutrin får IKKE psykose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...