Gå til innhold

Å ha mannlige venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser dere på det å være kvinne og å ha mannlige venner? Funker det? Eller har de alltid baktanker? 

Anonymkode: 107c8...828

Jeg har en mannlig venn og det går helt greit. Fikk en melding av han en gang at hvis jeg ikke hadde hatt mann hadde han prøvd seg på meg, ganske uskyldig og tror han var manisk da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser dere på det å være kvinne og å ha mannlige venner? Funker det? Eller har de alltid baktanker? 

Anonymkode: 107c8...828

Det er kjempe hyggelig, er super glad i de mannlige vennene mine. Mange har jeg kjent i 20 år og noen så lite som 6 måneder 🙂 

Anonymkode: 19299...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kjempe hyggelig, er super glad i de mannlige vennene mine. Mange har jeg kjent i 20 år og noen så lite som 6 måneder 🙂 

Anonymkode: 19299...dd3

Prøver de seg ikke på deg? 

Anonymkode: 107c8...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mannlig venn. Vi har på et tidspunkt lurt på om det var noe mer i mellom oss, men jeg ble redd og satte på bremsene. Vet ikke hva han føler om meg nå, men det er kun vennskapelig tone mellom oss. Jeg er veldig glad i han da. Vi møtes ca en gang i måneden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere mannlige venner men ingen som ikke min ektefelle også kjenner. Jeg er forsiktig med å dele ting med disse vennene som kan sette min mann i dårlig lys eller ting jeg ikke også har delt med han. Min mann skal alltid være trygg på min lojalitet mot han. 

Anonymkode: a158b...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere mannlige venner. Alle har samboer eller er gift, og jeg er venn med partnerne også. Ingen av de har prøvd seg på meg, og jeg har aldri vært interessert i noen av de. Bare hyggelige folk, enkelt og greit 🙂👍🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prøver de seg ikke på deg? 

Anonymkode: 107c8...828

Nei, vi er venner, ikke "på flørteren". Noen har kjæreste og andre er single, venner er venner 🙂 

Anonymkode: 19299...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, girlinyellow skrev:

Jeg har flere mannlige venner. Alle har samboer eller er gift, og jeg er venn med partnerne også. Ingen av de har prøvd seg på meg, og jeg har aldri vært interessert i noen av de. Bare hyggelige folk, enkelt og greit 🙂👍🏻 

Sånn er det for meg også. Eksmannen min hadde en god venninne mens vi bodde sammen, og hun er fremdeles venn med oss begge. Ikke lenge siden vi var sammen alle tre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser dere på det å være kvinne og å ha mannlige venner? Funker det? Eller har de alltid baktanker? 

Anonymkode: 107c8...828

Kan funke fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er, som du også hinter til, er at samtlige av mine mannlige venner etterhvert har vist seg å ha følelser for meg. Eller villet ligge med meg. De benekter det stadig eller ihvertfall fra starten av. Så kommer det sakte men sikkert frem at de ønsker noe mer. Enten bare sex eller de viser a de har følelser.
 

Noen av vennene har likevel blitt fordi jeg har vært tydelig hvor jeg står og at jeg kun ønsker vennskap. Jeg har fortsatt litt kontakt med ett par av disse. Men kan aldri innerst inne vite helt sikkert  om det er fordi de fortsatt har følelser for meg...selv om de ikke viser det. Få av disse kompisene har feks fortsatt vennskapet etter at de har fått kjærester/samboere selv. Men det er jo forståelig mtp at de har hatt følelser for meg og det ville vært illojalt mot sin mye kjæreste.

Min samboer påstår at ingen menn, ihvertfall er det svært sjeldent at de kun vil ha rent vennskap/ei venninne. Uten et i det minste ørlite håp om sex.

Anonymkode: fde30...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...