Gå til innhold

Hvordan er det å være Schizofren/psykotisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser dere virkelig skapninger som ikke er der? 
Kan dere si andre ting dere opplever?

Hvordan reagerer folk på deg? Venner og familie? Blir de redde deg? Eller redde for at du ser ting de ikke der..som i en skrekkfilm.

Hvordan skiller du det? Klarer du å tenke at det ikke er ekte? 
 

 

Anonymkode: 8b0b9...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du?

Anonymkode: c117a...e5b

Nå får du gi deg! Kom deg vekk fra FORUMET om du ikke tåler at folk spør spørsmål!

Anonymkode: 8bf03...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du gi deg! Kom deg vekk fra FORUMET om du ikke tåler at folk spør spørsmål!

Anonymkode: 8bf03...2f6

Jeg synes jo det er vanlig folkeskikk å forklare hvorfor man spør da - i alle fall når det er såpass personlige ting som dette, så i dette tilfellet synes jeg faktisk det er innafor å spørre hvorfor vedkommende lurer på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg synes jo det er vanlig folkeskikk å forklare hvorfor man spør da - i alle fall når det er såpass personlige ting som dette, så i dette tilfellet synes jeg faktisk det er innafor å spørre hvorfor vedkommende lurer på dette.

Svar anonymt da så er det ingen som kjenner deg!!! 

Anonymkode: 8bf03...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var psykotisk fikk jeg SMS av en jeg var sykelig forelsket i der det sto «leave the shoes». 
da jeg skulle reise hjem fra Tyrkia.

så jeg la igjen en pose full av sko på flyplassen.

da jeg ble frisk fant jeg ut at SMS-en ikke var virkelig 

Mind fuck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Marye skrev:

Da jeg var psykotisk fikk jeg SMS av en jeg var sykelig forelsket i der det sto «leave the shoes». 
da jeg skulle reise hjem fra Tyrkia.

så jeg la igjen en pose full av sko på flyplassen.

da jeg ble frisk fant jeg ut at SMS-en ikke var virkelig 

Mind fuck

Trodde ikke at psykotiske klarte å finne fram i et helt nytt land? Har alltid hørt at psykotiske ikke er orientert for tid og sted. 

Anonymkode: 8bf03...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke at psykotiske klarte å finne fram i et helt nytt land? Har alltid hørt at psykotiske ikke er orientert for tid og sted. 

Anonymkode: 8bf03...2f6

Tro meg, det er et Guds under at jeg greide komme meg hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du gi deg! Kom deg vekk fra FORUMET om du ikke tåler at folk spør spørsmål!

Anonymkode: 8bf03...2f6

Jeg og spør av og til om hvorfor ts spør.  Men da vis ts bare skriver et enkelt spørsmål,et par ord eller en enkel setning. Det er fordi jeg før har lagt ned en del tid i å svare og så virker det som om ts ikke evner å ta til seg svaret. Jeg vil også gjerne svare noen som har fått samme diagnose eller som ønsker å øke sin kunnskap. Jeg ønsker ikke å svare dersom jeg mistenker at ts muligens ønsker å skaffe seg informasjon for å bruke den til å spille syk.

Denne ts synes jeg har greie spørsmål å svare på. 

Anonymkode: 86076...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og spør av og til om hvorfor ts spør.  Men da vis ts bare skriver et enkelt spørsmål,et par ord eller en enkel setning. Det er fordi jeg før har lagt ned en del tid i å svare og så virker det som om ts ikke evner å ta til seg svaret. Jeg vil også gjerne svare noen som har fått samme diagnose eller som ønsker å øke sin kunnskap. Jeg ønsker ikke å svare dersom jeg mistenker at ts muligens ønsker å skaffe seg informasjon for å bruke den til å spille syk.

Denne ts synes jeg har greie spørsmål å svare på. 

Anonymkode: 86076...06d

Er vel ingen som ønsket å spille syk. Isåfall så er jo vedkommende ihvertfall syk da om hen gjør det. 

Anonymkode: 8bf03...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du?

Anonymkode: c117a...e5b

Fordi jeg er redd for å bli det ig vil se etter tegn. Har vært på sjekk og har ikke psykose. Men har en frykt for å få det. Og jeg er bare litt nysgjerrig

Anonymkode: 8b0b9...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2020 den 10.46, AnonymBruker skrev:

Nå får du gi deg! Kom deg vekk fra FORUMET om du ikke tåler at folk spør spørsmål!

Anonymkode: 8bf03...2f6

Enig i det. 

Anonymkode: 8e4c0...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2020 den 10.46, AnonymBruker skrev:

Nå får du gi deg! Kom deg vekk fra FORUMET om du ikke tåler at folk spør spørsmål!

Anonymkode: 8bf03...2f6

Anonymkode: 45fe8...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...