Gå til innhold

Hangover etter Remeron


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok ca 10 mg Remeron (1/3 av en 30 mg tbl) Kl 09 etter nattevakt i dagmorges pga tankespinn rundt alt som hendte på jobb. Sovnet etter ca en time og ble vekket kl 18. Da var jeg helt ‘borte’. Klarte ikke å stå opp og sovnet omtrent i det jeg lukket øynene. Hørte meg selv lage snorkelyder. Til slutt måtte jeg tvinge i meg noen koffeintabletter og 3 kopper kaffe for å klare å fungere. Det gikk etterhvert greit og fikk gjort litt. Men fortsatt med ‘bommul’ i hodetL tross all koffeinen.

 Nå er jeg på nattevakt igjen og er fortsatt trøtt. Kjenner jeg kunne sovnet med det samme om jeg lukket øynene og la meg ned. Og jeg er ikke en person som har lett for å sovne...

Er det vanlig å få så kraftig hangover av Remeron første gangene? Eller har jeg mest sannsynlig fått ett virus o.l i tillegg som kan ha slått meg sånn ut? Har i gen symptomer forøvrig. Bare sprengtrøtt.

Anonymkode: 4cd06...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, da måtte jeg gjøre en research selv her. Han er i starten av 80 årene på dette bilde iog hun i starten av 60 årene. Hun holder seg altså godt i ekte hollywoodstil. Hun giftet seg med en mann med penger og makt i filmbransjen. Selv er hun skuespiller. Klassisk.

Anonymkode: 4cd06...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da måtte jeg gjøre en research selv her. Han er i starten av 80 årene på dette bilde iog hun i starten av 60 årene. Hun holder seg altså godt i ekte hollywoodstil. Hun giftet seg med en mann med penger og makt i filmbransjen. Selv er hun skuespiller. Klassisk.

Anonymkode: 4cd06...7fd

Og dette svaret på mitt eget innlegg, var egentlig et svar i et helt annet innlegg😳

Bare et bevis på hvor surrete jeg er i hodet nå🤪

Håper likevel jeg får noen seriøse svar på innlegget mitt. Begynner jo nesten bli litt bekymret nå...

Anonymkode: 4cd06...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok ca 10 mg Remeron (1/3 av en 30 mg tbl) Kl 09 etter nattevakt i dagmorges pga tankespinn rundt alt som hendte på jobb. Sovnet etter ca en time og ble vekket kl 18. Da var jeg helt ‘borte’. Klarte ikke å stå opp og sovnet omtrent i det jeg lukket øynene. Hørte meg selv lage snorkelyder. Til slutt måtte jeg tvinge i meg noen koffeintabletter og 3 kopper kaffe for å klare å fungere. Det gikk etterhvert greit og fikk gjort litt. Men fortsatt med ‘bommul’ i hodetL tross all koffeinen.

 Nå er jeg på nattevakt igjen og er fortsatt trøtt. Kjenner jeg kunne sovnet med det samme om jeg lukket øynene og la meg ned. Og jeg er ikke en person som har lett for å sovne...

Er det vanlig å få så kraftig hangover av Remeron første gangene? Eller har jeg mest sannsynlig fått ett virus o.l i tillegg som kan ha slått meg sånn ut? Har i gen symptomer forøvrig. Bare sprengtrøtt.

Anonymkode: 4cd06...7fd

Det er veldig vanlig.

Anonymkode: a1d85...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remeron skal ikke brukes ved behov som sovemedisin. Den er altfor sterk til det, og effekten er altfor langvarig. Ved bruk over tid som fast medisin venner man seg mer til effekten sånn at man ikke blir like trøtt neste dag. 

Til bruk ved behov er det andre medisiner man kan få av lege som har kortere virkningstid og er mildere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått på remeron siden februar, og er en av de beste antidepressiva jeg har gått på. Jeg fikk hangover de to første dagene, siden har jeg ikke hatt noen bivirkninger bortsett fra munntørrhet. Men det er jo individuelt. 

Anonymkode: 0f2af...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...