AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 Skrevet 1. oktober 2020 Hvor dårlig må man være før man kan bli innlagt? Synes det er vanskelig å vite... Anonymkode: c9c28...c0a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 Skrevet 1. oktober 2020 Hvorfor spør du om det? Anonymkode: 30da1...00f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 Skrevet 1. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spør du om det? Anonymkode: 30da1...00f Fordi jeg har begynt å bli dårligere og lurer på om jeg burde bli innlagt. Anonymkode: c9c28...c0a 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1. oktober 2020 Skrevet 1. oktober 2020 Det er nok litt forskjellig fra person til person. Noe som er normalen for en person kan være et enormt funksjonsfall for andre. Selvmordstanker og planer kan være en akutt fare hos noen og får noen mer kronisk. Noen har diagnoser som gjør terskelen for innleggelse lavere. Selv har terskelen for innleggelse for meg blitt lavere, det som endel av et langsiktig behandlingsforløp- individuelt tilpasset meg. Regner med du har en behandler som du kan diskutere det med, da kan dere diskutere hva som passer best i ditt tilfelle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.