Gjest dolmio Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg er ferdig. Jeg har ingenting å se frem til lenger. Jeg hater meg selv så langt inni helvete at det burde vært skuddpremie på meg. Jeg er bare en byrde for alle rundt meg. Jeg er ikke verdt en dritt. Jeg gir opp alle kampene jeg har kjempet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, dolmio skrev: Jeg er ferdig. Jeg har ingenting å se frem til lenger. Jeg hater meg selv så langt inni helvete at det burde vært skuddpremie på meg. Jeg er bare en byrde for alle rundt meg. Jeg er ikke verdt en dritt. Jeg gir opp alle kampene jeg har kjempet. På meg virker det som om du gjør mye for dem du bryr deg om, da er du ikke en byrde men en ressurs. 0 Siter
frosken Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 9 minutter siden, dolmio skrev: Jeg er ferdig. Jeg har ingenting å se frem til lenger. Jeg hater meg selv så langt inni helvete at det burde vært skuddpremie på meg. Jeg er bare en byrde for alle rundt meg. Jeg er ikke verdt en dritt. Jeg gir opp alle kampene jeg har kjempet. Jaja. Du får ta en liten pause da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 21 minutter siden, dolmio skrev: Jeg er ferdig. Jeg har ingenting å se frem til lenger. Jeg hater meg selv så langt inni helvete at det burde vært skuddpremie på meg. Jeg er bare en byrde for alle rundt meg. Jeg er ikke verdt en dritt. Jeg gir opp alle kampene jeg har kjempet. svart hvitt much? Slapp av, det går over etterhvert Anonymkode: 04cbe...ad6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 Søte, snille deg! ❤️ Leit at du har det vanskelig nå, men erfaringsmessig går det jo over igjen. Som frosken sier, så kan du jo bare ta en pause og fortsette kampene når du føler deg mer klar igjen! Anonymkode: cdb9f...243 0 Siter
ISW Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg må si jeg hadde lyst til å skrive noe av det samme etter å ha vært på vekta etter å ha vært bortreist i helga 😊 Det kommer til å gå bedre snart. Skjønner at du av og til får sånne sammenbrudd. 0 Siter
frosken Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 27 minutter siden, ISW skrev: Jeg må si jeg hadde lyst til å skrive noe av det samme etter å ha vært på vekta etter å ha vært bortreist i helga 😊 Det kommer til å gå bedre snart. Skjønner at du av og til får sånne sammenbrudd. Du må da ikke finne på å veie deg så kort tid etter å ha vært bortreist i helga. Såfremt du ikke liker å drive med selvpisking da;-) 0 Siter
ISW Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 6 minutter siden, frosken skrev: Du må da ikke finne på å veie deg så kort tid etter å ha vært bortreist i helga. Såfremt du ikke liker å drive med selvpisking da;-) Hehe ja, vet at det nok mest er vann (les: øl). Men tenkte det var greit å se hvor ille ting var, og spise sunt i dag 😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.