Villanda Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 (endret) De har ferie med meg. De ble så skuffa over at jeg skulle på behandling hver dag, for de "trudde jeg skulle ha ferie med dem". Jeg skal jo det, men blir borte nesten 2 timer hver dag. De er ikke overlatt til seg selv, det er ikke det.., men.. Hvirdan forklarer jeg? Jeg prøvde med "så jeg ikke skal være så trøtt hele tiden". Gutten nevnte det sist, at jeg var så trøtt, om ikke jeg kunne ta den medisinen. Nå ble han bare skuffa, og jenta hevda jeg ikke er spesielt trøtt. Lurte på om skulle spørre hvordan det er å ta en pause eller hoppe over noen dager. Men det er vel ikke særlig lurt. Trur jeg ikke ville bli verre igjen, men heller ikke bedre, og å begynne på nytt, flere behandlinger, mer kostnader for samfunnet.. Har ikke hatt lyst å si det til dem, det er vanskelug å forklare. Og redd når de forteller far, at han trur det er ECT, og tenker det er uforsvarlig.. Endret 4. oktober 2020 av Villanda 0 Siter
påskelilje Skrevet 5. oktober 2020 Skrevet 5. oktober 2020 15 timer siden, Villanda skrev: De har ferie med meg. De ble så skuffa over at jeg skulle på behandling hver dag, for de "trudde jeg skulle ha ferie med dem". Jeg skal jo det, men blir borte nesten 2 timer hver dag. De er ikke overlatt til seg selv, det er ikke det.., men.. Hvirdan forklarer jeg? Jeg prøvde med "så jeg ikke skal være så trøtt hele tiden". Gutten nevnte det sist, at jeg var så trøtt, om ikke jeg kunne ta den medisinen. Nå ble han bare skuffa, og jenta hevda jeg ikke er spesielt trøtt. Lurte på om skulle spørre hvordan det er å ta en pause eller hoppe over noen dager. Men det er vel ikke særlig lurt. Trur jeg ikke ville bli verre igjen, men heller ikke bedre, og å begynne på nytt, flere behandlinger, mer kostnader for samfunnet.. Har ikke hatt lyst å si det til dem, det er vanskelug å forklare. Og redd når de forteller far, at han trur det er ECT, og tenker det er uforsvarlig.. Jeg synes du skal ta behandlingen som avtalt. Det er jo for at du skal bli bedre, og ha det bedre med deg selv og med barna! Så lenge barna har det greit de 2 timene du er borte, så er det bare slik det er denne uka, selv om det er ferie. Det må de bare godta. 1 Siter
laban Skrevet 5. oktober 2020 Skrevet 5. oktober 2020 (endret) 16 timer siden, Villanda skrev: Jeg skal jo det, men blir borte nesten 2 timer hver dag. De er ikke overlatt til seg selv, det er ikke det.., Kanskje du kan planlegge slik at de får gjøre (eller unntaksvis, spise...) noe de liker godt i løpet av de timene du er borte? Endret 5. oktober 2020 av laban 0 Siter
Villanda Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Skrevet 5. oktober 2020 3 timer siden, påskelilje skrev: Jeg synes du skal ta behandlingen som avtalt. Det er jo for at du skal bli bedre, og ha det bedre med deg selv og med barna! Så lenge barna har det greit de 2 timene du er borte, så er det bare slik det er denne uka, selv om det er ferie. Det må de bare godta. Ja, har egentlig kommet til det. Trur de har infunnet seg med det. Utsatte timen på DPS da. 0 Siter
Villanda Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Skrevet 5. oktober 2020 2 timer siden, laban skrev: Kanskje du kan planlegge slik at de får gjøre (eller unntaksvis, spise...) noe de liker godt i løpet av de timene du er borte? Ja, de får fri skjermtid. 0 Siter
laban Skrevet 5. oktober 2020 Skrevet 5. oktober 2020 14 minutter siden, Villanda skrev: Ja, de får fri skjermtid. Da har de nok en fin ferie - ikke føl skyld for akkurat det 😉 0 Siter
Villanda Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Skrevet 5. oktober 2020 1 time siden, laban skrev: Da har de nok en fin ferie - ikke føl skyld for akkurat det 😉 Ja, trur de har mer innfunnet seg med det. Da jeg kom tilbake i dag, hadde de det så gøy med venner, at de kom ikke inn igjen med det første 😊 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.