AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg ble satt på litium 42 mg ganger to per dag da jeg var akuttinnlagt i to dager. Fikk med meg for fem dager, så har nå gått på det en liten uke. Spørsmålet er om det går bra å bråslutte på denne dosen? Anonymkode: 701dc...ad6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ble satt på litium 42 mg ganger to per dag da jeg var akuttinnlagt i to dager. Fikk med meg for fem dager, så har nå gått på det en liten uke. Spørsmålet er om det går bra å bråslutte på denne dosen? Anonymkode: 701dc...ad6 Trådstarter her. Vil legge til at det aldri var planer om at jeg skulle gå varig på litium. De mente det var en "krisemedisin".. Anonymkode: 701dc...ad6 0 Siter
aa-k-j Skrevet 7. oktober 2020 Skrevet 7. oktober 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trådstarter her. Vil legge til at det aldri var planer om at jeg skulle gå varig på litium. De mente det var en "krisemedisin".. Anonymkode: 701dc...ad6 Du hadde nok fått en plan om seponering om du ikke kunne bråslutte med den. Du kan ringe å spør legevakten for de kan gi råd. Det har jeg selv gjort. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 Skrevet 7. oktober 2020 26 minutter siden, aa-k-j skrev: Du hadde nok fått en plan om seponering om du ikke kunne bråslutte med den. Du kan ringe å spør legevakten for de kan gi råd. Det har jeg selv gjort. 30 minutter siden, kupton skrev: Du kan bråslutte. Ok takk for svar Anonymkode: 701dc...ad6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 Skrevet 9. oktober 2020 Fungerer Litium som akuttmedisin, Kupton? Anonymkode: 58e03...2e1 0 Siter
kupton Skrevet 9. oktober 2020 Skrevet 9. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fungerer Litium som akuttmedisin, Kupton? Anonymkode: 58e03...2e1 Har aldri brukt det slik eller hørt/lest om slik bruk (før nå). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.