AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 Skrevet 8. oktober 2020 Noen som har fått tilsendt journal fra sykehus etter å ha sendt brev? Hvor lang tid kan man forvente at det tar? Anonymkode: 72c34...447 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg ringte psykiateren, og fikk det i løpet av 2-3 dager. Anonymkode: b5c34...996 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 8. oktober 2020 Skrevet 8. oktober 2020 For min del har det tatt fra noen dager til på det meste tre uker. Det var ikke noe som hastet for min del, så jeg purret heller ikke for å få fortgang i arbeidet. For noen år siden innhentet jeg journaler fra alle sykehus jeg var blitt behandlet ved opp igjennom årene. Også journal fra det sykehuset hvor jeg ble fulgt opp som barn fra 1-årsalderen og frem til 2000. Interessant å se hvordan journalsystemet/datasystemet har endret seg opp igjennom årene fra begynnelsen av 1980-årene. 0 Siter
Fionys Skrevet 8. oktober 2020 Skrevet 8. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har fått tilsendt journal fra sykehus etter å ha sendt brev? Hvor lang tid kan man forvente at det tar? Anonymkode: 72c34...447 Du kan finne skjema på nettsiden til enkelte sykehus. Tror det tok ca. 2 måneder for meg å få tilsendt journal fra et sykehus som jeg har blitt fulgt opp i 40 år. Det var en tykk lefse med papir. 0 Siter
kupton Skrevet 9. oktober 2020 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg spør mer enn jeg vet, men er det ikke en generell regel om at henvendelser til det offentlige skal besvares innen 3 uker? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.