AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 Skrevet 11. oktober 2020 Hva gjør man som kronisk suicidal når man trenger hjelp til å ikke forsøke å ta livet av seg, men journal sier at innleggelse bør unngås? Er ingen svingdørspasient- ikke vært innlagt på et par år. Ikke skadet meg på like lenge. Er man overlatt til seg selv selvom man ønsker hjelp til å velge andre løsninger? Hva gjør dere andre kronisk suicidale? (Ps ingen fare for livet mitt, kun generelle tanker om situasjonen for de med denne ‘diagnosen’) Anonymkode: 89404...163 0 Siter
kupton Skrevet 11. oktober 2020 Skrevet 11. oktober 2020 Hyppig, regelmessig og langvarig poliklinisk behandling er det som anbefales. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 12. oktober 2020 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg er kronisk suicidal. Målet hos meg er å unngå akutte innleggelser og klare meg mest mulig hjemme med tett oppfølging fra både DPS og kommunen. Men kronisk suicidale kan også bli akutt suicidale og ha behov for beskyttelse. Da kan det være aktuelt med en innleggelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.