UtakknemligDiva Skrevet 18. oktober 2020 Skrevet 18. oktober 2020 1 time siden, Kalevaala skrev: Jeg går fast på AD på syvende året, og har ikke hatt tilbakefall siden jeg startet. Livet mitt er mye bedre nå enn før jeg startet med AD. Type? 0 Siter
Stormwind Skrevet 19. oktober 2020 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg tror du bør vente med å høre på din venninne til hun er ferdig studert. Det er en grunn til at mennesker som skal håndtere medisiner har en lengre utdannelse. 0 Siter
Grendel Skrevet 19. oktober 2020 Skrevet 19. oktober 2020 Det var en debatt for noen år siden når noe forskning tilsynelatende viste at faren for selvmord økte i perioden etter at folk begynte på AD. Forklaringen var at folk fikk mer gjennomføringskraft av medisinen, eller noe sånt. Gud vet hvorfor jeg husker den debatten. Dette skriver jeg kun i kraft av å være en person som har hørt en diskusjon på radio, men tipper det finnes titusenvis av publikasjoner om AD. Man bør kanskje stole på at psykiatere ser et større bilde enn denne ene studien. 0 Siter
Marye Skrevet 19. oktober 2020 Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, Grendel skrev: Det var en debatt for noen år siden når noe forskning tilsynelatende viste at faren for selvmord økte i perioden etter at folk begynte på AD. Forklaringen var at folk fikk mer gjennomføringskraft av medisinen, eller noe sånt. Gud vet hvorfor jeg husker den debatten. Dette skriver jeg kun i kraft av å være en person som har hørt en diskusjon på radio, men tipper det finnes titusenvis av publikasjoner om AD. Man bør kanskje stole på at psykiatere ser et større bilde enn denne ene studien. SelvmordTANKER øker i begynnelsen men ikke faktiske selvmord 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.