Gå til innhold

Jeg vil i


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det holdt ikke med den tråden som allerede var her?

Anonymkode: b2fa3...3a5

Nei. 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke fengsel er en god plass å være. 

Hva er det som er så annerledes fra et fengsel og psykiatrisk? 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er så annerledes fra et fengsel og psykiatrisk? 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

I fengsel får man jo ikke ha telefon og pc på rommet vel? Men man får kanskje høre på musikk? Jeg hadde ikke likt å bli låst inne i et rom i så så mange timer, hadde fått klaustrofobi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

I fengsel får man jo ikke ha telefon og pc på rommet vel? Men man får kanskje høre på musikk? Jeg hadde ikke likt å bli låst inne i et rom i så så mange timer, hadde fått klaustrofobi. 

Ja ingen mobil eller pc, men man trenger jo ikke det sånn egentlig. Jeg har ihvertfall ikke noe sosialt liv på mobileb. Ingen som ringer meg. Man kan jo få seg venner i fengsel da og sosiale relasjoner. Få seg jobb kan man, det kan man ikke på psykiatrisk. 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja ingen mobil eller pc, men man trenger jo ikke det sånn egentlig. Jeg har ihvertfall ikke noe sosialt liv på mobileb. Ingen som ringer meg. Man kan jo få seg venner i fengsel da og sosiale relasjoner. Få seg jobb kan man, det kan man ikke på psykiatrisk. 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

Ville heller vært på psykiatrisk, hadde vært redd de andre innsatte i fengsel. Men har vært redd andre pasienter og jeg, men i fengsel er de jo kriminelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ville heller vært på psykiatrisk, hadde vært redd de andre innsatte i fengsel. Men har vært redd andre pasienter og jeg, men i fengsel er de jo kriminelle. 

Jeg er mer motsatt. Det er jo de gærne man skal være redd for, Ikke oppegående folk med normale hjernefunksjoner man skal være redd for. 

Jeg har opplevd å bli løpet etter og helt kaffe på på psykiatrisk. I fengsel har jeg aldri vært, men jeg antar folk har mer empati i fengsel. På psykiatrisk er det sikkert mange uten empati. Mange psykiatriske diagnoser som har mangel på empati som symptom. 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mer motsatt. Det er jo de gærne man skal være redd for, Ikke oppegående folk med normale hjernefunksjoner man skal være redd for. 

Jeg har opplevd å bli løpet etter og helt kaffe på på psykiatrisk. I fengsel har jeg aldri vært, men jeg antar folk har mer empati i fengsel. På psykiatrisk er det sikkert mange uten empati. Mange psykiatriske diagnoser som har mangel på empati som symptom. 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

De galne er nå helst snille :D Bare jeg som har vært paranoid. Tror kriminelle er mer ustabile, de dreper, voldtar, driver med vold og narkotika. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, stjernestøv skrev:

De galne er nå helst snille :D Bare jeg som har vært paranoid. Tror kriminelle er mer ustabile, de dreper, voldtar, driver med vold og narkotika. 

Men jeg er redd schizofrene og autister. Jeg kjenner en autist som visstnok gikk rundt å slo folk uten grunn. 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mer motsatt. Det er jo de gærne man skal være redd for, Ikke oppegående folk med normale hjernefunksjoner man skal være redd for. 

Jeg har opplevd å bli løpet etter og helt kaffe på på psykiatrisk. I fengsel har jeg aldri vært, men jeg antar folk har mer empati i fengsel. På psykiatrisk er det sikkert mange uten empati. Mange psykiatriske diagnoser som har mangel på empati som symptom. 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

Hvor sannsynlig tror du det er at folk som begår kriminelle handlinger mot andre generelt sett har mye empati? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mer motsatt. Det er jo de gærne man skal være redd for, Ikke oppegående folk med normale hjernefunksjoner man skal være redd for. 

Jeg har opplevd å bli løpet etter og helt kaffe på på psykiatrisk. I fengsel har jeg aldri vært, men jeg antar folk har mer empati i fengsel. På psykiatrisk er det sikkert mange uten empati. Mange psykiatriske diagnoser som har mangel på empati som symptom. 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

Dette her faller jo på sin egen urimelighet. Det kryr av ustabile, voldelige og empatiløse folk i fengsel. Er gjerne type hieraki der også og man ønsker ikke å være lavest på rangstigen der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, frosken skrev:

Hvor sannsynlig tror du det er at folk som begår kriminelle handlinger mot andre generelt sett har mye empati? 

Man ikke i fengsel kun for drap, voldtekt og vold. Er mye narkotika, stjeling osv også 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man ikke i fengsel kun for drap, voldtekt og vold. Er mye narkotika, stjeling osv også 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

Og svært mange fra rusmiljøet er noen kyniske jævler. Ikke alle, men svært mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man ikke i fengsel kun for drap, voldtekt og vold. Er mye narkotika, stjeling osv også 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

Så du synes det å stjele fra andre mennesker samsvarer godt med å ha empati?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mer motsatt. Det er jo de gærne man skal være redd for, Ikke oppegående folk med normale hjernefunksjoner man skal være redd for. 

Jeg har opplevd å bli løpet etter og helt kaffe på på psykiatrisk. I fengsel har jeg aldri vært, men jeg antar folk har mer empati i fengsel. På psykiatrisk er det sikkert mange uten empati. Mange psykiatriske diagnoser som har mangel på empati som symptom. 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

Ja det bruker å være de mest empatiske menneskene som kommer i fengsel ,( ironisk).

Anonymkode: 9a123...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, frosken skrev:

Så du synes det å stjele fra andre mennesker samsvarer godt med å ha empati?

Ja hvis man kun stjeler fra butikker. Men ikke hvis man stjeler fra gamle damer. 

Anonymkode: 5c8a9...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...