Gå til innhold

Ensomheten blir stor


vicca

Anbefalte innlegg

Ensomheten blir stor hvis drømmen er luft. Dette sa en fyr til meg da jeg var innlagt nå. Har vært inne på akuttpsyk i noen uker, men er tilbake i verden nå. Hadde utrolig godt av oppholdet, jeg fikk slappet av - noe jeg virkelig trengte etter en lang suicidal periode. Har fått meg behandler og håper på at det skal hjelpe meg og fått nye medisiner, bruker nå Remeron og Risperdal. Tror det virker, hvertfall sistnevnte, hører ikke så mye stemmer lenger.

Men det med at ensomheten vokser dersom man ikke har noen drøm, det er så selvfølgelig, allikevel slo setningen meg i ansiktet med knyttneve. Det er jo akkurat det jeg mangler i livet mitt! En drøm, et håp om at ting vil ordne seg etterhvert og at jeg vil leve normalt og fint igjen!!

Jeg går nesten hele tiden med en gråt inni meg, det er slitsomt, men endelig, endelig er det gått hull på skallet og jeg er blitt i bedre stand til å vise følelser.

Rosen1, jeg tenker på deg hele tiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du er tilbake hjemme nå du! Jeg er også utskrevet, ble utskrevet for snart 4 uker siden. Håper det går fint, jeg har tenkt på deg. Savnet deg på treffet da...men det kommer flere sjanser!

Godt å høre at du ikke har det sånn som du hadde det sist jeg snakket med deg, for det var ille.

Mailer deg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er tilbake hjemme nå du! Jeg er også utskrevet, ble utskrevet for snart 4 uker siden. Håper det går fint, jeg har tenkt på deg. Savnet deg på treffet da...men det kommer flere sjanser!

Godt å høre at du ikke har det sånn som du hadde det sist jeg snakket med deg, for det var ille.

Mailer deg jeg!

Nei, det er en del bedre nå, lært meg å fokusree litt på alt det positive. I tillegg hjalp det meg at jeg ikke mistet venner, famile, jobb...selv om det gikk hull på meg og jeg måtte legges inn. Det er så godt å se at alle stiller opp etter beste evne (og det er helt suvern støtte jeg får!!). Og siden venner og familie og arbeidsgiver reagerer sånn så tyder jo det på at jeg tydeligvis gjør noe riktig, ellers hadde de vel ikke giddet å stille opp på den måten de gjør.

En annen ting som er bra er at jeg har en avtale med Ullevål om at je bare kan si fra dersom jeg trenger en ny "ferie", så har de en seng til meg der. Setter pris på det. Setter også pris på omtanken din, hvis du skal sende mld så bruk det nr jeg sendte fra på sykehuset, for det andre har jeg kastet sammen med pass, visakort etc i en svært suicidal rus. Sånn kan det gå. Men heldigvis er det bedre nå!

...og i dag er det nesten så vårfølelsen brer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det du sier!!! Har også fått "hint" om at jeg burde ha godt av å bli lagt inn, men... håper du får det bedre med deg selv snart, og du.. jeg tenker på deg HELE tiden jeg også!!! P.S. Ikke vær redd for å maile meg!!! Har samme adr. men er ikke så ofte inne på den lenger. Sendte deg en ny.

Enig med deg i at det å føle seg ensom er bare helt.... har ikke ord. Nei, ord er ikke nok, men her får du en varm og god styrkeklem fra meg!! MMMMMM !! Håper du kjenner den! Du fortjener å ha det bedre enn det du har nå!! Det er helt sikkert, og kan jeg hjelpe så.... jeg er iallefall KJEMPEGLAD I DEG!!!! 10 000 roser til deg min kjære venn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvis håpet er en drøm

Hvis drømmen er luft......

Har ingenting spesielt vettugt å si, bortsett fra at dette var et uttrykk som traff rett i hjertet mitt. Sannsynligvis i ditt også? Samtidig får det meg til å tenke at drømmer og håp kommer under samme kategori, selv om drømmene er selve manifestasjonene av håpet, på sitt vis.

Ønsker deg alt godt på veien videre, du har mange støttespillere rundt deg, ta vare på dem som de tar vare på deg.

Gode ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...