Gå til innhold

Hva tror du din indre alder er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg stoppet den mentale utviklingen ved 30-års alder. Kanskje vil jeg alltid føle meg 30 år innvendig selv om det ytre forfaller og jeg blir gammel. Men så er det vel også sånn en kan føle at en har ulik alder ift ulike områder? Eks:

Humor: 14 år, sosial erfaring: 50 år, praktiske ferdigheter: under stadig utvikling, ulike former for smerte og påkjenninger: 80 år, osv.

Hva med deg? 

Anonymkode: b52da...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg glemte jo å si min ordentlige alder. Jeg er litt over 30. Og kan aldri tro at jeg blir så mye eldre i hodet nå. Og de eksemplene er ikke tatt fra meg. Jeg føler meg rundt 30 på alle områder. 

Anonymkode: b52da...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg stoppet den mentale utviklingen ved 30-års alder. Kanskje vil jeg alltid føle meg 30 år innvendig selv om det ytre forfaller og jeg blir gammel. Men så er det vel også sånn en kan føle at en har ulik alder ift ulike områder? Eks:

Humor: 14 år, sosial erfaring: 50 år, praktiske ferdigheter: under stadig utvikling, ulike former for smerte og påkjenninger: 80 år, osv.

Hva med deg? 

Anonymkode: b52da...0c3

Det tror jeg gjelder mange av oss. :) Jeg er 52, men i hodet mitt tror jeg stadig jeg er 32... Noen ganger føler jeg meg som en85-åring, andre ganger som en fjortis. Da vi var ute på tur her om dagen og vasset i tørt løv klikket jeg litt, ble 7 år i hodet og løp rundt for å virvle opp løvet! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg føler meg ung til sinns, innimellom som døtrene mine på 16 og 19, kan fjase og tulle og hoppe og danse i stua 😁 Men så har jeg jo livserfaring da, sånn at jeg kanskje føler meg som en 30 åring 😅

Ytre sett har jeg både rynker og altfor mye løs hud under haka 😮 Veier 15 kilo mer enn det jeg gjorde som 30 åring,  men kroppen fungerer stort sett greit (med noen få unntak), og jeg kan ikke klage

Mentalt synes jeg det er vanskeligere å sitte konsentrert å lese lange artikler og bøker,  selv om det interesserer meg. Det tror jeg i hovedsak skyldes raske hopp og overfladisk lesing på nett. Ser ikke for meg at jeg tar noen etterutdanning. 

Humor har jeg minst like mye av som før, og jeg har venner og fritidsinteresser som gir hverdagen glede.

Jeg er 49 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, påskelilje skrev:

Ytre sett har jeg både rynker og altfor mye løs hud under haka 😮 Veier 15 kilo mer enn det jeg gjorde som 30 åring,  men kroppen fungerer stort sett greit (med noen få unntak), og jeg kan ikke klage

Ja, her har jeg brått begynt å søke på div «løft». Så ikke det komme, men kom brått over natta, føles det som... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

42.

Anonymkode: 0e2f2...55c

Er 42 din indre alder, eller ordentlige alder? 

9 timer siden, cilie skrev:

Ja, her har jeg brått begynt å søke på div «løft». Så ikke det komme, men kom brått over natta, føles det som... 

Hvor gammel er du da? 

Anonymkode: b52da...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...