Gå til innhold

Medisin som skilte seg ut/ap.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

De snakket på nyhetene om en medisin som skilte seg ut som best ved psykose, men de sa i hvilke det var. Har de ikke lov å si det? Noen som vet hvilke medisin det er snakk om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, stjernestøv skrev:

De snakket på nyhetene om en medisin som skilte seg ut som best ved psykose, men de sa i hvilke det var. Har de ikke lov å si det? Noen som vet hvilke medisin det er snakk om? 

Hva sa de om medisinen?

venninna mi tok solian og ble helt stiv i ansiktet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marye skrev:

Hva sa de om medisinen?

venninna mi tok solian og ble helt stiv i ansiktet 

Nei det var det at den skilte seg ut som best for psykose. Jeg fikk kriblinger og høyt prolaktin men den funket jo bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty

Jeg har prøvd solian, jeg måtte tilbake på zyprexa. Så det er vel individuelle forskjeller. Best var jeg på både solian og zyprexa i opptrapping og nedtrappingfasen, når jeg skulle bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marye skrev:

Hvorfor snakket de om AP på nyhetene?

Hvorfor ikke? De sa mange med psykoselidelse hadde fått god hjelp av denne medisinen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...