Gå til innhold

Treningssenter Korona og risikogruppe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hele denne tiden vært ekstremt redd for å pådra med Korona siden jeg bor sammen med en mor som er i riskogruppe.

P.g.a angst er jeg ikke i arbeid, så er lite eksponert i det daglige, men bruker munnbind når jeg er i butikker etc.

Så er spørsmålet er som følger, ett år før Koronaen meldte jeg med inn i treningsstudio og hadde ekstremt utbytte av det både fysisk og psykisk, men har ikke vært det siden de åpnet opp igjen, og vet ikke om det er akseptabel m.t.p risiko å begynne der nå.
Ett annet aspekt er at det koster myyyye hver mnd og jeg kan ikke fryse medlemskapet. 

Noen som har innspill å komme med?

Anonymkode: d5db9...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er din mor alvorlig syk? I motsatt fall tenker jeg du må kunne trene på senteret, om du og de er bevisst på smittevern.

Anonymkode: 0c862...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er din mor alvorlig syk? I motsatt fall tenker jeg du må kunne trene på senteret, om du og de er bevisst på smittevern.

Anonymkode: 0c862...d62

Er vel i hovedsak alder som grunnen, men hun er svekket av andre plager også men ikke hjerte, lunger etc.

Anonymkode: d5db9...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hele denne tiden vært ekstremt redd for å pådra med Korona siden jeg bor sammen med en mor som er i riskogruppe.

P.g.a angst er jeg ikke i arbeid, så er lite eksponert i det daglige, men bruker munnbind når jeg er i butikker etc.

Så er spørsmålet er som følger, ett år før Koronaen meldte jeg med inn i treningsstudio og hadde ekstremt utbytte av det både fysisk og psykisk, men har ikke vært det siden de åpnet opp igjen, og vet ikke om det er akseptabel m.t.p risiko å begynne der nå.
Ett annet aspekt er at det koster myyyye hver mnd og jeg kan ikke fryse medlemskapet. 

Noen som har innspill å komme med?

Anonymkode: d5db9...111

Jeg hadde vært usikker. For meg handler det mye om trafikken på senteret. Jeg har selv valgt å avstå fra kino/treningssenter osv. men velger heller å bruke naturen. Har fått tips om å kunne få en privat PT med ut på trening ute. 

Anonymkode: 2e4c7...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hele denne tiden vært ekstremt redd for å pådra med Korona siden jeg bor sammen med en mor som er i riskogruppe.

P.g.a angst er jeg ikke i arbeid, så er lite eksponert i det daglige, men bruker munnbind når jeg er i butikker etc.

Så er spørsmålet er som følger, ett år før Koronaen meldte jeg med inn i treningsstudio og hadde ekstremt utbytte av det både fysisk og psykisk, men har ikke vært det siden de åpnet opp igjen, og vet ikke om det er akseptabel m.t.p risiko å begynne der nå.
Ett annet aspekt er at det koster myyyye hver mnd og jeg kan ikke fryse medlemskapet. 

Noen som har innspill å komme med?

Anonymkode: d5db9...111

Hva med å trene der på tidspunkter det er lite andre mennesker der og ikke dusje før du kommer hjem igjen? Jeg vil tro det er renere på treningssentrene nå enn før korona, men jeg skjønner helt klart skepsisen din. Om du passer på å tørke av de apparatene du bruker før og etter bruk og ikke tar på annet enn det du skal bruke og vasker det du har hatt på deg når du kommer hjem igjen så skulle det vel gå greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...