Gå til innhold

Kupton, tror du dette vil gå bra? Angst pga. klorgass.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte klorin på butikken for å bleke noe klær. Brukte hele flasken, etter anvisning på nettet. Hele badet stinker klor. Jeg har brukt hansker, hatt vindu og lufteluke åpent, og brukt briller og munnbind, men jeg vet ikke hvor mye munnbindet beskyttet, egentlig. 

Jeg sliter med helseangst vanligvis, og nå er jeg litt sår i halsen etter å ha vært i rommet med de klordynkende klærne. Selvfølgelig måtte jeg google dette, og nå fikk jeg angst for å plutselig få lungeødem i løpet av natta, og ikke få puste osv. 

Vet du om det skal mer til enn noen minutter i et rom med et bøtte med klorin - med munnbind - for å bli syk av det, eller har jeg vært for uforsiktig? Burde jeg bekymre meg? Jeg føler meg fin, bare sår i halsen. Og veldig full av angst pga. helseangst generelt. Tusen, tusen takk for svar, hvis du har noen formening :) :s

Anonymkode: c2b88...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring giftinformasjonen, og hør. De har åpent døgnet rundt. 22 59 13 00 

 

Jeg har ringt de før, med spørsmål, og de ble ikke sure, selv om det sikkert var litt åpenbart att jeg var nervøs.

Anonymkode: 47d2c...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...