Gå til innhold

Har du


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg svelget en boks med fluanxol da jeg var innlagt på ett psykehjem. Gikk inn å viste de boksen og sa det, så stakk jeg ut vinduet på rommet mitt. Hvorpå jeg stakk ut på en bro og stod å ventet på politiet. Så ble jeg kjørt til pumping. Dette med pumping var grufullt så jeg lurte meg selv. Men jeg slapp i hvert fall ut fra det hølet av ett psykehjem. Jeg la ikke skjul på att dette gjorde jeg kun for att de ikke skulle kunne ha meg der.

Anonymkode: 447be...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg svelget en boks med fluanxol da jeg var innlagt på ett psykehjem. Gikk inn å viste de boksen og sa det, så stakk jeg ut vinduet på rommet mitt. Hvorpå jeg stakk ut på en bro og stod å ventet på politiet. Så ble jeg kjørt til pumping. Dette med pumping var grufullt så jeg lurte meg selv. Men jeg slapp i hvert fall ut fra det hølet av ett psykehjem. Jeg la ikke skjul på att dette gjorde jeg kun for att de ikke skulle kunne ha meg der.

Anonymkode: 447be...d54

Var du på psykehjemmet på tvang? 

Anonymkode: b7fc6...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var du på psykehjemmet på tvang? 

Anonymkode: b7fc6...b52

Jepp.

Anonymkode: 447be...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var du på psykehjemmet på tvang? 

Anonymkode: b7fc6...b52

Det var vel egentlig implisitt? Hvorfor skulle jeg gjør det for å slippe ut om jeg bare kunne skrive meg ut??

Anonymkode: 447be...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men det er lenge siden, og det var alltid i ruspåvirket tilstand i forbindelse med tvangsinnleggelse. Er ellers blant de mest rolige pasientene. Har vel ikke utagert slik siden 2017. Da fikk jeg en behandler som visste akkurat hvordan hjelpe meg til å få kontroll på det mønsteret der. Heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg kan noen få ganger utagere om jeg blir veldig redd og dissosierer av det. Føles ganske nedverdigende at jeg som da var 50 kg måtte holdes av to sterke mannfolk. Det har også flydd en og annen tallerken gjennom luften, ja... Og ved et par ganger har jeg utagert mot meg selv i terapitimene slik at psykologen har valgt å stanse meg, men det er lenge siden nå. Var også en gang jeg vred meg under setebeltet i psykiatriambulansen på vei til akuttavdelingen, men folkene der var rutinerte på å stoppe meg. Sistnevnte var ikke under dissosiasjon, men jeg var så sint og fortvilet over situasjonen og ville absolutt ikke bli innlagt... Jeg var villig til å prøve alt før jeg ga meg, tror jeg, og ble innelåst...

Men til vanlig er jeg egentlig ganske rolig av meg og liker lite oppmerksomhet rundt meg og mitt. Jeg er en som gjerne skulle ha gått gjennom livet med en usynlighetskappe over meg, særlig når jeg er blant folk jeg ikke kjenner. I hvert fall gjelder det på å stå opp for egne behov og egne vegne og selv ta plass. Det er vanskelig når man føler man hele tiden er en plage, til bry og til belastning for alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...