Gå til innhold

Tvangstanker eller reelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Jeg tror jeg har funnet endel psykopatiske trekk hos meg selv. Har trodd det i mange år. Det eneste som får meg til å tenke at kanskje er jeg ikke psykopat er at jeg eier skyld og skam. Men denne skamfølelsen og skyldfølelsen fører sjeldent til at jeg klarer å gjøre en endring i alle fall ikke en varig endring. Det skal sies at jeg har endel angst og andre utfordringer også. Jeg lurer på om dere tror det er mulig for en psykopat å være veldig selvbevisst og kritisk til seg selv og på en måte henge seg opp i sin egen psykopati? Jeg vet jeg har noe empati, men jeg sliter med å holde på de relasjonene jeg har og følge opp andre. Jeg setter meg ofte mål for dagen, men jeg når dem så og si aldri og er veldig dårlig på å planlegge fremover i tid. Jeg kan være veldig glad i mennesker i det ene øyeblikket, også føler jeg det plutselig skifter. Jeg er så sint på meg selv for at jeg er som jeg er, samtidig som jeg ikke forstår hvordan jeg skal klare å bli et bedre menneske. Er redd det er for sent. Jeg bruker mye tid på å tenke negativt om meg selv. Jeg tenker ofte at jeg bør isoleres fra resten av samfunnet og bare leve alene. Så slipper jeg å forholde meg til andre og andre slipper å forholde seg til meg. For jeg skaper bare problemer. I alle fall for de rundt meg. Noen som har noen tanker rundt dette? Håper ikke jeg fornærmer noen med dette innlegget. Det er ikke min intensjon. Mvh usikker

Anonymkode: 180c4...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det ved deg som gjør at du tenker at du er psykopat, da? Hvilke psykopatiske egenskaper besitter du?

Anonymkode: 8820a...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke psykopat. En psykopat ville ikke skrevet et slikt innlegg. Psykopater føler ikke slike følelser du gir utrykk for.

 

Tvangstanker kan det være. Jeg har snakket med flere som trodde de var fæle folk, pga bagateller som hadde tvangslidelse. Da jeg trodde jeg hadde det.

Anonymkode: dba18...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...