Gå til innhold

Å bli blek av depresjon


Villanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 timer siden, Glitter skrev:

Jeg blir i hvert fall både blek og dradd i ansiktet. 

Ok. Har aldri tenkt på det før, men ble nysgjerrig fordi behandler stadig føyer det inn i rekken mimikkfattig, anspent, ambivalent. 

Stnes stadig det er vanskelig å forstå at depresjoner kan påvirke en sånn fysisk. Dradd/mimikkfattig forstår jeg, men blekhet og den utmattelsen...

Forresten er ikke jeg fullt så utmatta lenger. Sykmeldt 100 prosent fortsatt da, men har en grei rutine. Reiser hjemmefra npr barna har fått hjelp til det de trenger om morgenen, TMS, på jobb hvor jeg jobber biiitelitt med beboere og gjør skolearbeid. Det siste går tregt da, siden konsentrasjonen fremdeles er dårlig. Men greier dette uten at det blir tungt å holde seg oppreist. Så går jo resten i ett med middag, lekser,  følge til aktiviteter, husarbeid som jeg aldri kommer i havn med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Var jævla blek når jeg var 16 og hadde mitt første møte med depresjonen. Men da angrep den både fysisk og psykisk. Sov hele dagen, kom meg ikke på skolen. 
 

Nå har jeg hatt tilbakevennende i mange år men ikke nødvendigvis blek. Heller ikke dårlig fysisk energi. 
 

Faktisk har det ikke blitt synlig på utseendet. Går mer på blikket mitt. Og oppførsel. Jeg blir ukonsentrert og får jævla kort lunte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...