psykedeliker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Lillemus skrev (På 23.4.2025 den 13.49): Vi som har vært her inne og fulgt Stjernestøv over mange år kan fortelle deg at du IKKE skal sette spørsmålstegn ved hennes medisinering og begynne å insinuere at hun bør slutte på medisiner. Hun blir vanvittig dårlig av det og det har vi sett gang etter gang. Så kutt ut dette tullet mot henne. Ekspander Dersom du mener jeg skriver noe som er mot retningslinjene, kan du ta det opp med @Admin . 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. april Skrevet 23. april (endret) stjernestøv skrev (På 23.4.2025 den 13.56): Har fått beskjed om å jorde meg, gå i gresset barbent og grave i jorden og være ute i naturen. Gjøre dagligdagse ting som å skrelle poteter, beskytte meg med et visuelt egg av lys rundt kroppen. Ekspander Her ligger nok noe av problemet ja. Ingenting av dette er direkte feil, men det må balanseres med et tilsvarende fokus på kunnskap om den eksoteriske verden. Endret 23. april av psykedeliker 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. april Skrevet 23. april psykedeliker skrev (På 23.4.2025 den 13.56): Dersom du mener jeg skriver noe som er mot retningslinjene, kan du ta det opp med @Admin . Ekspander Tro meg, om du fortsetter å ymte frempå om at hun ikke trenger medisiner så skal du rapporteres. Umiddelbart. Vi bryr oss om henne, skjønner du, og vil slettes ikke at hun skal bli dårlig igjen. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 23. april Skrevet 23. april psykedeliker skrev (På 23.4.2025 den 14.03): Her ligger nok noe av problemet ja. Ingenting av dette er direkte feil, men det må balaseres med et tilsvarende fokus på kunnskap om den eksoteriske verden. Ekspander Ja har vært på kurs om det esoteriske og har lest flere bøker om det, jeg har aldri klart å beskytte meg. Det funker ikke på meg. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Lillemus skrev (På 23.4.2025 den 14.04): Tro meg, om du fortsetter å ymte frempå om at hun ikke trenger medisiner så skal du rapporteres. Umiddelbart. Vi bryr oss om henne, skjønner du, og vil slettes ikke at hun skal bli dårlig igjen. Ekspander Bare sett i gang, jeg er klar! 0 Siter
Adeie Skrevet 23. april Skrevet 23. april (endret) psykedeliker skrev (På 23.4.2025 den 13.46): Selvfølgelig ikke, hvis du aldri har hatt denne typen sanseopplevelser i utgangspunktet. Ekspander Jeg har nok hatt mange sanseoppleveleser. Men jeg vet er hjernen som tuller litt. Det gjør den med de fleste. Endret 23. april av Adeie 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. april Skrevet 23. april stjernestøv skrev (På 23.4.2025 den 14.06): Ja har vært på kurs om det esoteriske og har lest flere bøker om det, jeg har aldri klart å beskytte meg. Ekspander Du har vært på kurs hos sjarlataner som enten ikke vet hva de snakker om, eller bare er ute etter pengene dine. Foreslår at du heller begynner å lese deg opp på Trivium og Quadrivium, også kjent som De 7 frie kunster. 0 Siter
Osten Skrevet 23. april Skrevet 23. april Adeie skrev (På 23.4.2025 den 14.08): Jeg har nok hatt mange sanseoppleveleser. Men jeg vet er hjernen som tuller litt. Det gjør den med de fleste. Ekspander Men hvis du vet at det bare er hjernen som tuller, da kan du ikke kalle det sanseopplevelser 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. april Skrevet 23. april psykedeliker skrev (På 23.4.2025 den 14.10): Du har vært på kurs hos sjarlataner som enten ikke vet hva de snakker om, eller bare er ute etter pengene dine. Foreslår at du heller begynner å lese deg opp på Trivium og Quadrivium, også kjent som De 7 frie kunster. Ekspander Ok. Hun hadde peiling på det esoteriske da, ingen tvil om det. ja mulig jeg skal lese det du anbefaler. 0 Siter
Osten Skrevet 23. april Skrevet 23. april (endret) Lillemus skrev (På 23.4.2025 den 14.04): Tro meg, om du fortsetter å ymte frempå om at hun ikke trenger medisiner så skal du rapporteres. Umiddelbart. Vi bryr oss om henne, skjønner du, og vil slettes ikke at hun skal bli dårlig igjen. Ekspander Nå omtaler du Stjernestøv som om hun skulle være et barn, hun skriver jo tydelig selv at hun blir dårlig hvis hun slutter på medisiner Endret 23. april av Osten 1 Siter
psykedeliker Skrevet 23. april Skrevet 23. april (endret) stjernestøv skrev (På 23.4.2025 den 14.14): Hun hadde peiling på det esoteriske da, ingen tvil om det. Ekspander I så fall skal hun vite at for å være en god esoteriker må man også være en god eksoteriker. Sa hun noe om det? Endret 23. april av psykedeliker 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. april Skrevet 23. april psykedeliker skrev (På 23.4.2025 den 14.17): I så fall skal hun vite at for å være en god eksoteriker må man også være en god eksoteriker. Sa hun noe om det? Ekspander Har aldri hørt om eksoteriker jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. april Skrevet 23. april Osten skrev (På 23.4.2025 den 14.16): Nå omtaler du Stjernestøv som om hun skulle være et barn, hun skriver jo tydelig selv at hun blir dårlig hvis hun slutter på medisiner Ekspander Det er på ingen måte ment som å barnliggjøre henne, men fordi jeg bryr meg om henne etter mange år her inne. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. april Skrevet 23. april stjernestøv skrev (På 23.4.2025 den 14.18): Har aldri hørt om eksoteriker jeg. Ekspander Det må du ta opp med @Lillemus og alle de andre her som skulle ha introdusert deg til begrepet for lenge siden hvis de virkelig ønsket deg godt. 0 Siter
Adeie Skrevet 23. april Skrevet 23. april Osten skrev (På 23.4.2025 den 14.14): Men hvis du vet at det bare er hjernen som tuller, da kan du ikke kalle det sanseopplevelser Ekspander Klart jeg kan, er opplevelser som ikke kan forklares, men min fornuft sier hjernen tuller. Og det er det som er mest sannsynlig. 0 Siter
Osten Skrevet 23. april Skrevet 23. april Adeie skrev (På 23.4.2025 den 14.23): Klart jeg kan, er opplevelser som ikke kan forklares, men min fornuft sier hjernen tuller. Og det er det som er mest sannsynlig. Ekspander 🤦♀️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. april Skrevet 23. april Lillemus skrev (På 23.4.2025 den 14.21): Det er på ingen måte ment som å barnliggjøre henne, men fordi jeg bryr meg om henne etter mange år her inne. Ekspander tusen takk for det 2 Siter
stjernestøv Skrevet 23. april Skrevet 23. april psykedeliker skrev (På 23.4.2025 den 14.22): Det må du ta opp med @Lillemus og alle de andre her som skulle ha introdusert deg til begrepet for lenge siden hvis de virkelig ønsket deg godt. Ekspander Ok. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Adeie skrev (På 23.4.2025 den 14.23): Klart jeg kan, er opplevelser som ikke kan forklares, men min fornuft sier hjernen tuller. Og det er det som er mest sannsynlig. Ekspander Med forbehold om at jeg ikke vet hva slags opplevelser dette er, er det mange reélle fenoméner sanseapparatet ikke klarer å oppfatte i sin helhet. Da prøver hjernen å fylle ut den informasjonen som mangler. Ett eksempel er høyfrekvente lyder som øret normalt ikke kan oppfatte. Men ved visse akustiske forhold kan dette medføre aliaseffekter etc. som ligger innenfor det hørbare området. Kjenner man til vitenskapen om dette, kan man rasjonelt forstå hva som skjer. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. april Skrevet 23. april stjernestøv skrev (På 23.4.2025 den 14.31): Ok. Ekspander Fint, så sett i gang da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.