Gå til innhold

Uvirkelighetsfølelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg har innimellom, ved stress, hatt episoder der jeg får en uvirkelighetsfølelse og det kjennes ut som jeg er litt utenfor meg selv (ikke sånn at jeg ser meg selv utenifra), tankene raser, jeg har ikke tenkt en tanke før den neste kommer, jeg blir redd, vet ikke lenger hvem jeg er (personlighetsmessig, ikke at jeg glemmer navn) og jeg blir redd for at jeg går fra vettet og redd for hva jeg kan gjøre. 

I sånne tilfeller har jeg gått og lagt meg, for jeg tør ikke være våken lenger. 

Noen som vet hva som skjer med meg? 

Jeg har bipolar 2, hvis dette er relevant. 

Anonymkode: 6a28b...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Depersonalisering/derealisering? Det er ikke helt uvanlig å oppleve i forbindelse med angst. 
https://en.wikipedia.org/wiki/Depersonalization-derealization_disorder

Dette har jeg aldri hørt om før. Men det var mye der som passer til hva jeg opplever. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Psykosenær?

Anonymkode: 38f35...06a

Jeg føler ikke at det er riktig å kalle det. 

Anonymkode: 6a28b...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...