AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg har gått opp i vekt av Zyprexa og vil skifte medisin. Skal drøfte det med psykiater neste uke, men lurer på om noen har erfaring med å bytte? Hvilken type AP gir minst vektoppgang? Anonymkode: 2ac23...e10 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg gikk ned 12 kg på tre måneder da jeg byttet fra zyprexa til zeldox. Men den var ikke sterk nok, så det ble tilbake på zyprexa. Anonymkode: 16639...6a9 0 Siter
kupton Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Kan ikke la være å si at Zeldox som AP er en stor skuffelse. Den bør ikke være den første du prøver som erstatning for Zyprexa. 0 Siter
girlinyellow Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Har du lest noe om Latuda? Trenger ikke være noe for deg, men ville bare tipse om den, just in case. Har hatt god erfaring med den🙂 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Er det pillene som sender dere opp i vekt eller øker de matlysten så dere spiser mer? Jeg har ikke psykose, men et grusomt tankekjør. Har lest at ap også kan brukes mot slik. Bare lufter det, tror ikke man bør starte på piller for alt 0 Siter
Marye Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Abilify funket i høy nok dose men de skulle alltid trappe ned og da ble jeg dårlig så fikk leponex ikke behov for zyprexa etter det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 2 timer siden, kupton skrev: Kan ikke la være å si at Zeldox som AP er en stor skuffelse. Den bør ikke være den første du prøver som erstatning for Zyprexa. Er det bedre å prøve Abilify da? Blir også veldig trøtt av Zyprexa, så kunne godt fått en AP som virker litt oppkvikkende. Hvordan virker Latuda her? Anonymkode: 2ac23...e10 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 46 minutter siden, 90tallsbarn skrev: Er det pillene som sender dere opp i vekt eller øker de matlysten så dere spiser mer? Jeg har ikke psykose, men et grusomt tankekjør. Har lest at ap også kan brukes mot slik. Bare lufter det, tror ikke man bør starte på piller for alt For min del er det nok begge deler. Blir veldig sulten av Zyprexa, mens Seroquel la jeg på meg av selv på strengt diett. Anonymkode: 2ac23...e10 0 Siter
girlinyellow Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det bedre å prøve Abilify da? Blir også veldig trøtt av Zyprexa, så kunne godt fått en AP som virker litt oppkvikkende. Hvordan virker Latuda her? Anonymkode: 2ac23...e10 Jeg har inntrykk av at AP kan oppleves ganske forskjellig fra person til person. - Men min erfaring er at Latuda og Abilify ikke gjør meg på langt nær så trøtt som Zyprexa. Latuda påvirket ikke sultfølelsen hos meg. Samtidig har Zyprexa definitivt og uten tvil hjulpet meg mest med symptomer på mani og psykose. Abilify hadde minst effekt. Latuda var for meg noe midt i mellom☺️👍🏻 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.