Gå til innhold

Jeg føler jeg har noe ugjort og er redd jeg aldri kommer over han helt.


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Hadde vært lettere om jeg for en gangs skyld turte å gi av meg selv mens sjansen var der. I min alder er det vanlig å isåfall ha hatt sex. Jeg kværnet på om jeg skulle kontakte fyren lenge, men så gjorde jeg det aldri. 
Men jeg er jo fremdeles interessert/tiltrukket. Men jeg ser han lever mye bedre enn meg. Han har mange venner, er ute på ting ofte. Akkurat slik jeg håpet å få leve en gang. Men jeg skal være i grå vinternorge med aspergersen. Jeg gruer meg hele tiden han legger ut en story. Ikke så mye som før, men jeg er alltid redd for at han har fått dame. Egentlig har jeg jo ikke med det. Men jeg tenker at dette hadde vært meg om jeg ikke hadde Asperger. Andre jenter kan velge menn og de straffes ikke for sine følelser. Jeg må alltid tenke så gjennom. Han er den som har gitt mest inntrykk av alle jeg har forelsket meg i. Typisk nok, så er vi vel ikke ment for de vi liker best. Enda en slik negativ sannhet. Finner vel heller bare en man tar til takke med til slutt. Kanskje jeg finner ikke kjæreste men savner noen å få nærhet fra. 
Noe annet som plaget meg er at jeg bare opplevde det å bli med en fyr i Norge. Å kjøre rundt i Trondheim er ikke det samme som å kjøre rundt i en by i utlandet. Veldig kjedelig i forhold. 

Jeg velger å se på han av en grunn. Vet mange vil skrive at jeg skal slette han, sosiale media osv. Men jeg er lei av å slette/gjemme alt som interesserer meg. Jeg må lære meg å se realiteten. Jeg får aldri postet slike bilder. For jeg er jo nesten aldri ute. Noe han tydeligvis er. 
Jeg lurer på hvordan det hadde vært nå om jeg ga han sjansen den gangen. Kanskje vi hadde vært sammen eller kanskje ikke. Men jeg hadde hatt erfaring og kanskje vært litt mer selvsikker. Men jeg beskrives faktisk som «jomfruelig» av noen. Noe jeg er. Og så hadde jeg hatt en grunn til å dra dit om vi var sammen. Drar jeg faktisk nå drar jeg som et spøkelse. Så det er deprimerende uansett hva jeg velger. Men jeg blir så missunnelig på de som faktisk drar... jeg er drit missunnelig på de som bare gjør ting!! Og jeg føler meg så kjedelig og underlegen. Kjedelig autistisk jente... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Hadde vært lettere om jeg for en gangs skyld turte å gi av meg selv mens sjansen var der. I min alder er det vanlig å isåfall ha hatt sex. Jeg kværnet på om jeg skulle kontakte fyren lenge, men så gjorde jeg det aldri. 
Men jeg er jo fremdeles interessert/tiltrukket. Men jeg ser han lever mye bedre enn meg. Han har mange venner, er ute på ting ofte. Akkurat slik jeg håpet å få leve en gang. Men jeg skal være i grå vinternorge med aspergersen. Jeg gruer meg hele tiden han legger ut en story. Ikke så mye som før, men jeg er alltid redd for at han har fått dame. Egentlig har jeg jo ikke med det. Men jeg tenker at dette hadde vært meg om jeg ikke hadde Asperger. Andre jenter kan velge menn og de straffes ikke for sine følelser. Jeg må alltid tenke så gjennom. Han er den som har gitt mest inntrykk av alle jeg har forelsket meg i. Typisk nok, så er vi vel ikke ment for de vi liker best. Enda en slik negativ sannhet. Finner vel heller bare en man tar til takke med til slutt. Kanskje jeg finner ikke kjæreste men savner noen å få nærhet fra. 
Noe annet som plaget meg er at jeg bare opplevde det å bli med en fyr i Norge. Å kjøre rundt i Trondheim er ikke det samme som å kjøre rundt i en by i utlandet. Veldig kjedelig i forhold. 

Jeg velger å se på han av en grunn. Vet mange vil skrive at jeg skal slette han, sosiale media osv. Men jeg er lei av å slette/gjemme alt som interesserer meg. Jeg må lære meg å se realiteten. Jeg får aldri postet slike bilder. For jeg er jo nesten aldri ute. Noe han tydeligvis er. 
Jeg lurer på hvordan det hadde vært nå om jeg ga han sjansen den gangen. Kanskje vi hadde vært sammen eller kanskje ikke. Men jeg hadde hatt erfaring og kanskje vært litt mer selvsikker. Men jeg beskrives faktisk som «jomfruelig» av noen. Noe jeg er. Og så hadde jeg hatt en grunn til å dra dit om vi var sammen. Drar jeg faktisk nå drar jeg som et spøkelse. Så det er deprimerende uansett hva jeg velger. Men jeg blir så missunnelig på de som faktisk drar... jeg er drit missunnelig på de som bare gjør ting!! Og jeg føler meg så kjedelig og underlegen. Kjedelig autistisk jente... 

Hva om du tar kontakt og skriver litt med ham? Om tonen mellom dere fortsatt er tilstede, kan du kanskje dra ned og besøke ham neste år og ta det der i fra? Bruke tiden fram til det med aktivt jobbe med å bli en så god utgave av deg selv du kan bli, inni og utenpå. Skulle det bli full klaff - helt topp! I motsatt fall, får du visshet og blir en erfaring rikere, på godt eller vondt. Innsatsen du legger ned i mellomtiden er der uansett, og ikke minst, du vil ha god motivasjon for å ta grep og ha noe å se fram til. 

#YOLO

Anonymkode: f2e7f...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, 90tallsbarn skrev:


Noe annet som plaget meg er at jeg bare opplevde det å bli med en fyr i Norge. Å kjøre rundt i Trondheim er ikke det samme som å kjøre rundt i en by i utlandet. Veldig kjedelig i forhold. 

Du tror visst alt er så fantastisk i utlandet. Gresset er ikke grønnere på den andre siden.

Anonymkode: 1e241...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du tror visst alt er så fantastisk i utlandet. Gresset er ikke grønnere på den andre siden.

Anonymkode: 1e241...8b5

Er så lei av dere politisk korrekte som kommer med de kjedelige klisjesvar. Jeg har erfart at det faktisk kan være det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Er så lei av dere politisk korrekte som kommer med de kjedelige klisjesvar. Jeg har erfart at det faktisk kan være det! 

Hvor lenge oppholdt du deg i utlandet? Har du levd et vanlig hverdagsliv i utlandet?

Anonymkode: 1e241...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge oppholdt du deg i utlandet? Har du levd et vanlig hverdagsliv i utlandet?

Anonymkode: 1e241...8b5

Det har ikke noe å si. Og hva har det å si? Alle har det mye verre enn meg da eller? Det er ikke det det handler om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Det har ikke noe å si. Og hva har det å si? Alle har det mye verre enn meg da eller? Det er ikke det det handler om

Det handler om du at tror gresset er så mye grønnere i utlandet.

Anonymkode: 1e241...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler om du at tror gresset er så mye grønnere i utlandet.

Anonymkode: 1e241...8b5

Har aldri trodd gresset er grønnere i utlandet. Utlandet er mye. Men skal være ærlig ang norsk klima. Grusomt grått og kaldt omtrent hele året. Kler meg med stillinongs under buksa, lang tykk parkas, handsker...likevel kjenner jeg kulden langt inn i lår og på fingrene. 
 

Jeg leter ikke aktivt etter menn i utlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...