AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg har isolert meg så mye at de sosiale ferdighetene er helt borte. Men også som ungdom ble jeg sett på som snål og merkelig. Ikke nødvendigvis negativt. Men det var jo mange som sa det. Uten att det var direkte mobbing. Blir du sett på som merkelig? Anonymkode: c6bf7...e66 0 Siter
Villanda Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Vet ikke. Sikkert av noen. og av andre ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Ja. Jeg har i likhet med deg isolert meg helt. Har ingen venner osv. Men jeg har isolert meg siden jeg var barn så har aldri opparbeidet meg de sosiale ferdighetene fra da heller så har vel kanskje ikke mistet de det er heller det at jeg aldri har fått noen. Anonymkode: 0c960...4c5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Blir nok sett på som rar ja, har alltid blitt det og i min ungdom sa folk ofte at jeg var gal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.