Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i en helt annen by enn jeg bor i og må komme meg hjem. Men så går det ikke flere busser eller tog i kveld. Må jeg sove ute? Har ikke penger til hotell. Lang historie.

Anonymkode: d31c1...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner du noen som kanskje kunne kommet å hente deg med bil? Hvor lang avstand er det snakk om?

Anonymkode: a6fd1...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du noen som kanskje kunne kommet å hente deg med bil? Hvor lang avstand er det snakk om?

Anonymkode: a6fd1...4f6

Rundt en time med kjøretøy. Hvor lang tid vil jeg bruke på å gå? Men må gå langs e-18 da.

Anonymkode: d31c1...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er i en helt annen by enn jeg bor i og må komme meg hjem. Men så går det ikke flere busser eller tog i kveld. Må jeg sove ute? Har ikke penger til hotell. Lang historie.

Anonymkode: d31c1...ccb

Hvilken by er du i ? Finnes det en togstasjon hvir du kan gå inn å sette deg? Ellers er vel alltid akuttmottaket på legevakta åpent. Du kan jo spørre de om du kan få liv til å sitte der så du holder varmen. 

Eller du kan ringe på hus å spørre om du jan låne telefon  så du kan ringe noen som kan hente deg? 

Hvor gammel er du ? 

Jeg var i lignende situasjon en gang og da ringte jeg på et hus og vedkommende kjørte meg hjem. Men jeg Harbo frå ganske ung da. 

Om ingen ting av dette fungerer så må du bare gå hele tiden, så holde du varmen.

Anonymkode: 5a3c9...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken by er du i ? Finnes det en togstasjon hvir du kan gå inn å sette deg? Ellers er vel alltid akuttmottaket på legevakta åpent. Du kan jo spørre de om du kan få liv til å sitte der så du holder varmen. 

Eller du kan ringe på hus å spørre om du jan låne telefon  så du kan ringe noen som kan hente deg? 

Hvor gammel er du ? 

Jeg var i lignende situasjon en gang og da ringte jeg på et hus og vedkommende kjørte meg hjem. Men jeg Harbo frå ganske ung da. 

Om ingen ting av dette fungerer så må du bare gå hele tiden, så holde du varmen.

Anonymkode: 5a3c9...ea2

Og uansett så er jo klokka faktisk et nå. Så om det er vel bare snakk om en 3 timers tid før første tog kommer? 

Anonymkode: 5a3c9...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rundt en time med kjøretøy. Hvor lang tid vil jeg bruke på å gå? Men må gå langs e-18 da.

Anonymkode: d31c1...ccb

Det er altfor langt å gå. Nærmeste naboby til her jeg bor er 30 min med bil. Det tok meg 4 timer å gå..Så ja om du ønsker p bruke 8 timer på det, så gå i vei. Ellers anbefaler jeg deg p gå litt runder der hvir du er nå så du holder varmen. Så tar du 4 toget.

Anonymkode: 5a3c9...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille moren til en kompis hentet meg og jeg er på vei hjem nå. Takk for svar, var litt desperat bare. Men alt ok nå :)

Anonymkode: d31c1...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...