Gå til innhold

Hva ville du gjort?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fikk jo brev fra legen som henviste meg til ultralyd, kunne komme å få time til operasjon for å fjerne galleblæren. Men han på ultralyden snakket om noen medisiner? Burde jeg bestille time å ta opp medisiner da? Og nå klarer jo jeg å styre det med maten, har ikke hatt anfall på en stund. 

Og en annen ting, tok p.sprøyten på fredag og nå har jeg en øm klump der. Det har jo aldri skjedd, bare med xeplion. Kan hun ha stukket feil eller er det normalt? Vil klumpen gå vekk etterhvert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fikk jo brev fra legen som henviste meg til ultralyd, kunne komme å få time til operasjon for å fjerne galleblæren. Men han på ultralyden snakket om noen medisiner? Burde jeg bestille time å ta opp medisiner da? Og nå klarer jo jeg å styre det med maten, har ikke hatt anfall på en stund. 

Og en annen ting, tok p.sprøyten på fredag og nå har jeg en øm klump der. Det har jo aldri skjedd, bare med xeplion. Kan hun ha stukket feil eller er det normalt? Vil klumpen gå vekk etterhvert? 

Jeg ville bestilt en legetime og fått klarhet i dette med medisiner for galleproblemene. 

Det er vel ikke uvanlig at det kan bli en klump etter sprøytestikk, men det kan du jo spørre legen om. Farlig er det neppe i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg ville bestilt en legetime og fått klarhet i dette med medisiner for galleproblemene. 

Det er vel ikke uvanlig at det kan bli en klump etter sprøytestikk, men det kan du jo spørre legen om. Farlig er det neppe i alle fall. 

Ok. Jeg vil helst ha medisiner, så må vel få det hvis jeg spør. 

Bra det ikke er farlig da, var vondt å ligge i natt på den klumpen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...