Gå til innhold

Å la kroppshåret gro!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker at folk får gjøre hva dem vil, men at i det ihvertfall i sommerhalvåret er finest når man er barbert på leggene og under armene. 

Anonymkode: 0093c...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Har ingen formening om dette. Hva andre gjør eller ikke gjør med kroppen sin er ikke min sak og går ikke utover meg på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får gjøre som de vil, men jeg barberer meg om sommeren. Men trodde det jeg så på bildet var herrelegger, trodde ikke damer hadde så mye hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er.... uvant, sånn for å være litt diplomatisk ;). Kunne nok ikke tenke meg å gå slik selv, særlig ikke om sommeren. Om vinteren kan det nok skje i mellom at det gror litt både her og der.

 

Pussig så mange som påpeker at folk får gjøre som de vil. Det burde være selvsagt.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg føler meg renest uten noe hår på legger, under armer og andre steder bortsett fra hodet ;) har vurdert sånn laser..men er sikkert dyrt. Men håret skal vel egentlig beskytte mot diverse bakterier.

Synes likevel det er stygt. Særlig kvinner. Det virker så ustelt og jeg synes det er ekkelt å tenke på svetten som setter seg i håret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.10.2020 den 13.20, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er penest å barbere både legger og armhuler, og hadde jeg hatt bart hadde jeg definitivt tatt den. Jeg ønsker ingen innblanding fra andre på mine barbering/ friseringspreferanser, og har null interesse av å bry meg om andres. Jeg ville derfor aldri lagt ut slike nærbilder av nyshavede legger eller underliv, skjønner ikke dette eksponeringsbehovet.

Litt på siden, er det vanlig å ha så hårete legger og lår som hun ene har? Om jeg hadde droppet barbering av legger ville jeg ikke vært i nærheten, og på lår og underarmer har jeg bare usynlig dun. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grendel skrev:

Jeg tror ikke det kommer til å slå an. 

Men rart da. At i et samfunn hvor kjønnsrollemønstrene hviskes ut og likestillingen blant kjønnene anses som en selvfølge, og hvor det stilles spørsmålstegn ved om det i det hele tatt er forskjell på kjønnene, så skal damene fortsatt barbere seg. 

Hvorfor barberer ikke menn seg? Hvorfor bruker ikke menn sminke og har lange rød negler? 

Å, det er ikke likestilling likevel som gjelder sa du? Det er faktisk forskjell på kjønnene? Ok. 

Anonymkode: 0093c...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff som våger å vise det som er normalt.  Hva vi oppfatter som fint er mote og det vi er vant til. Når jeg var ung var det mindre vanlig med hårfjerning, og vi godtok oss selv både med og uten pels.

Anonymkode: d4215...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 13.20, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om det? 

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24899151/ina-25-lot-haarene-gro-faar-trusler

 

Anonymkode: 0093c...921

Tenker at dette må være ei av Norges tøffeste og modigste damer. Ikke minst fordi hun er så pen i tillegg. Et utseende hun kunne vunnet enda mer på. I stedet velger hun å utnytte det for å sleppe enda mer unna dristigheten sin. Hadde det vært en overvektig mindre attraktiv kvinne som stod frem derimot...så hadde hun vel blitt sett på som et umenneskelig vesen/dyr. Og blitt behandlet og fått kommentarer deretter. Hun hadde ikke fått noen tilhengere. Hu her dår det fordi hun er svært pen ellers.

Men dette var ikke spørsmålet ditt. Personlig syns jeg ikke  det er pent at kvinner viser sone mest tydelige maskuline sider. Fordi jeg er påvirket av kroppsmoten som alle andre. Vi forbinder mørke hår med menn og kvinner som slipper sine mørke hår slik som dette ser ut som kvinner med for mye mannlige kjønnshormoner. Til tross for at de er skapt sånn, så føles det ikke normalt fordi normen vår ikke tillater det ig vi dermed ser det så sjeldent.

Jeg har latt være å barbere meg over svært lang tid i single perioder og over lengre tid vintermånedene. Men jeg har relativt lyse hår og slipper dermed billigere unna fordimdet ikke viser like godt. Men mengden er nok ca like stor om jeg lar det over over flere år. Og jeg føler meg ikke vel med så mye hår. Hadde aldri turt å vise meg for en mann/hatt sex med så mye hår.

Sånn det var mine meninger:)

Spent på hva andre svarer og  om det er mye hår fobier og hat her inn også;)

Anonymkode: d41b3...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men rart da. At i et samfunn hvor kjønnsrollemønstrene hviskes ut og likestillingen blant kjønnene anses som en selvfølge, og hvor det stilles spørsmålstegn ved om det i det hele tatt er forskjell på kjønnene, så skal damene fortsatt barbere seg. 

Hvorfor barberer ikke menn seg? Hvorfor bruker ikke menn sminke og har lange rød negler? 

Å, det er ikke likestilling likevel som gjelder sa du? Det er faktisk forskjell på kjønnene? Ok. 

Anonymkode: 0093c...921

Dette handler vel mer om kjønnsMOTE en likestilling. Mange menn som misunner kvinner som har lov å jukse seg finere i større grad. Sparkle urenheter og ujevnheter i huden. Men folk ser litt rart på menn med sminke. På samme måte som kvinner med ubarberte mørke legger får litt grynt på nesa. Men det er er ikke vanlig fordi vi har fulgt disse motene i så lenge at vi nesten ikke vet om noen alternativ.

Anonymkode: d41b3...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...