leenie Skrevet 21. mars 2002 Skrevet 21. mars 2002 Jeg var på Dixi i går, altså. Og snakket med hun som var der. 0 Siter
DIXI Skrevet 21. mars 2002 Skrevet 21. mars 2002 Kjære deg! Nå er jeg virkelig imponert! Det hadde jeg ikke trodd, tatt i betraktning av dine tidligere erfaringer.... Det der står det respekt av! Håper dere kom frem til noe fornuftig?! Varm god klem fra Grete :-)) 0 Siter
leenie Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Skrevet 21. mars 2002 Kjære deg! Nå er jeg virkelig imponert! Det hadde jeg ikke trodd, tatt i betraktning av dine tidligere erfaringer.... Det der står det respekt av! Håper dere kom frem til noe fornuftig?! Varm god klem fra Grete :-)) Fornuftig? Så kravstor du er, Grete! Men joda, du hadde nok likt det, ja... Sender mail. 0 Siter
leenie Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Skrevet 21. mars 2002 Kjære deg! Nå er jeg virkelig imponert! Det hadde jeg ikke trodd, tatt i betraktning av dine tidligere erfaringer.... Det der står det respekt av! Håper dere kom frem til noe fornuftig?! Varm god klem fra Grete :-)) Der! You've got mail. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.