Gå til innhold

Når partneren trykker liker på flotte damers/ mennsprofilbilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På facebook.  Hva tenker du om det? Synes du det er greit eller irriterer det deg? 

Jeg har en mann som trykket likes på en singel venninnes facebook-bilde. Han har ofte ertet meg om henne.  Han fortalte om at han trykket liker på bildet, og sa at han gjorde det fordi at hun er en venninne og veldig flott på bildet.   Jeg liker det ikke, men tror det er veldig normalt i dag at folk gjør det. 

Anonymkode: d8dab...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan klikke like hvis det er noen litt nære kvinnelige venner og det er et bra bilde. Det har ikke noe å gjøre med om hun er fin eller ikke. Jeg tror ikke kona ser noe galt i det. 

Det virker som om typen din gjør et nummer ut av det, og det blir noe litt annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På facebook.  Hva tenker du om det? Synes du det er greit eller irriterer det deg? 

Jeg har en mann som trykket likes på en singel venninnes facebook-bilde. Han har ofte ertet meg om henne.  Han fortalte om at han trykket liker på bildet, og sa at han gjorde det fordi at hun er en venninne og veldig flott på bildet.  Jeg liker det ikke, men tror det er veldig normalt i dag at folk gjør det. 

Anonymkode: d8dab...428

Jeg har også forstått det som at det er "normalt" / vanlig å trykke "liker" på bilder, uten at det betyr noe annet enn at man synes bildet er fint. Man flørter jo ikke ved å si "det var et fint bilde av deg". 

Det jeg har uthevet, er en kombinasjon jeg synes er helt unødvendig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På facebook.  Hva tenker du om det? Synes du det er greit eller irriterer det deg? 

Jeg har en mann som trykket likes på en singel venninnes facebook-bilde. Han har ofte ertet meg om henne.  Han fortalte om at han trykket liker på bildet, og sa at han gjorde det fordi at hun er en venninne og veldig flott på bildet.   Jeg liker det ikke, men tror det er veldig normalt i dag at folk gjør det. 

Anonymkode: d8dab...428

Hadde ikke brydd meg om han gjorde det, men som de andre sier - han trenger jo ikke kommentere høyt at han gjør det fordi hun er så flott, det skjønner jeg ikke vitsen med. Mulig jeg hadde blitt så barnslig at jeg hadde tatt igjen med samme mynt ved å klikke på en eller annen kjendis sin profil og gi høylytt uttrykk for hvor sexy han var det på det bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

På facebook.  Hva tenker du om det? Synes du det er greit eller irriterer det deg? 

Jeg har en mann som trykket likes på en singel venninnes facebook-bilde. Han har ofte ertet meg om henne.  Han fortalte om at han trykket liker på bildet, og sa at han gjorde det fordi at hun er en venninne og veldig flott på bildet.   Jeg liker det ikke, men tror det er veldig normalt i dag at folk gjør det. 

Anonymkode: d8dab...428

Det er helt normalt å klikke liker på venner og bekjentes bilder av seg selv, uavhengig av kjønn.

 

Det er ikke normalt å gjøre et nummer av det overfor kjæreste og nærmest erte fordi man gjør det. Da lurer jeg på hva som ligger bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lillemus skrev:

Hadde ikke brydd meg om han gjorde det, men som de andre sier - han trenger jo ikke kommentere høyt at han gjør det fordi hun er så flott, det skjønner jeg ikke vitsen med. Mulig jeg hadde blitt så barnslig at jeg hadde tatt igjen med samme mynt ved å klikke på en eller annen kjendis sin profil og gi høylytt uttrykk for hvor sexy han var det på det bildet.

Jeg gjorde det du sa. Det likte han ikke. Men jeg forklarte han at det kom som provokasjon til hans egen oppførsel. Så jeg har tatt igjen med samme mynt  ;)

Anonymkode: d8dab...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så jeg har tatt igjen med samme mynt  ;)

Anonymkode: d8dab...428

Tror det har lite for seg. Ville heller spurt hvorfor han gjord det og hvorfor han fant det nødvendig å fortelle om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

På facebook.  Hva tenker du om det? Synes du det er greit eller irriterer det deg? 

Jeg har en mann som trykket likes på en singel venninnes facebook-bilde. Han har ofte ertet meg om henne.  Han fortalte om at han trykket liker på bildet, og sa at han gjorde det fordi at hun er en venninne og veldig flott på bildet.   Jeg liker det ikke, men tror det er veldig normalt i dag at folk gjør det. 

Anonymkode: d8dab...428

Nei, det hadde ikke brydd meg mindre, for jeg vet at det er hos meg kjærligheten ligger. Det er det virkelige livet som teller og ikke den virtuelle verden vi skaper oss gjennom en skjerm, bilder og likes. Jeg fant en litt høytsvevende og diffus artikkel, men likevel interessant nok om man klarer å sette det litt svevende innholdet ned til noe konkret: "Forskere mener at Tinder og sosiale medier går utover kjærligheten".

"Nærhet, nysgjerrighet og gjensidig forståelse er en forutsetning for ekte kjærlighet og for at andre ser en som den man virkelig er, på godt og vondt. Nettkulturen, for eksempel datingapper og sosiale medier, ødelegger for tette relasjoner og gir et forvrengt bilde av hva det vil si å bli elsket, mener Christensen:
- I stedet for å bringe oss nærmere andre mennesker, får datingapper og sosiale medier oss lenger vekk fra hverandre, for det handler hele tiden om å posisjonere seg og redigere selvbildet, sier hun."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...