AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Å bli avvist av din nærmeste familie (søsken, foreldre osv)? Ville det ikke vært vondt for deg? Anonymkode: 943d3...cb5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Jeg søkte råd: hvordan hadde du taklet det? Hva skal jeg tenke? Anonymkode: 943d3...cb5 0 Siter
kupton Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Tenk på om det er verdt å holde kontakten. 0 Siter
Grendel Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å bli avvist av din nærmeste familie (søsken, foreldre osv)? Ville det ikke vært vondt for deg? Anonymkode: 943d3...cb5 Ja, veldig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Enn å plutselig bli avvist av en behandler du har tillit til som forteller deg at du bruker hen bare som en container for å føle deg litt bedre etterpå... Anonymkode: 437f4...ef2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enn å plutselig bli avvist av en behandler du har tillit til som forteller deg at du bruker hen bare som en container for å føle deg litt bedre etterpå... Anonymkode: 437f4...ef2 I alle dager...! 😮 Anonymkode: e392f...b41 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Enn å plutselig bli avvist av en behandler du har tillit til som forteller deg at du bruker hen bare som en container for å føle deg litt bedre etterpå... Anonymkode: 437f4...ef2 Er det din erfaring? Høres ut som en uprofesjonell behandler. Anonymkode: 943d3...cb5 0 Siter
kupton Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en uprofesjonell behandler. Det trenger det ikke være. Det finnes en del pasienter som oppfører seg akkurat slik. Jeg mener at en kollega skrev et innlegg om det på DOL en gang. Tror det het "Prostitusjon uten sex". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 5 minutter siden, kupton skrev: Det trenger det ikke være. Det finnes en del pasienter som oppfører seg akkurat slik. Jeg mener at en kollega skrev et innlegg om det på DOL en gang. Tror det het "Prostitusjon uten sex". Ok. Da får jeg håpe min behandler sier fra til meg hvis det er tilfelle, siden noen ga meg et slikt råd. Anonymkode: 943d3...cb5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 10 timer siden, kupton skrev: Tenk på om det er verdt å holde kontakten. Tusen takk for råd. Jeg har allerede begrenset kontakten til et minimum, men nå blir kontakten enda mindre. Jeg skal ikke ta mer initiativ. Anonymkode: 943d3...cb5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Enn å plutselig bli avvist av en behandler du har tillit til som forteller deg at du bruker hen bare som en container for å føle deg litt bedre etterpå... Anonymkode: 437f4...ef2 Det der er jo ikke å bli avvist, men å bli konfrontert med det som kan være sant. Spørsmålet er hva du vil gjøre med det. Ikke ta alt av konfrontasjoner som kritikk og avvisning, da blir det litt enklere å leve Anonymkode: e2a10...7cf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Å bli avvist av din nærmeste familie (søsken, foreldre osv)? Ville det ikke vært vondt for deg? Anonymkode: 943d3...cb5 Jeg tror ikke det, fordi det virker så absurd. Jeg måtte vite hvorfor det var slik, hva hadde hendt som gjorde at de ønsket å avvise meg, og så vurdert om jeg er enig i deres forståelse. Dersom alle i min familie avviste meg ville jeg tatt et grundig oppgjør med meg selv. Det er spesielt dersom ALLE vendte meg ryggen, da ville jeg tenkt at her er det noe jeg ikke ser med meg selv og min person eller oppførsel.. Anonymkode: e2a10...7cf 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok. Da får jeg håpe min behandler sier fra til meg hvis det er tilfelle, siden noen ga meg et slikt råd. Anonymkode: 943d3...cb5 Har du lest det rådet her på DOL ganske nylig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 Det kommer an på situasjonen. Om jeg for eksempel inviterer nær familie til julefeiring hos oss, og de takker nei fordi de ønsker en rolig feiring hos seg selv, kan jeg oppleve det som sårt. Det er derimot ingen reell avvisning av meg og mine, men ulike behov, som ligger til grunn. Mine følelser er her mitt ansvar. Om jeg derimot opplever at avtaler stadig blir brutt, kontakt og innsats for felleskapet bare går den ene veien og jeg ikke blir møtt med forståelse når jeg uttrykker skuffelse over dette, er avvisningen reell, og jeg ville tatt avstand for å ivareta meg selv. Anonymkode: ebf29...e60 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på situasjonen. Om jeg for eksempel inviterer nær familie til julefeiring hos oss, og de takker nei fordi de ønsker en rolig feiring hos seg selv, kan jeg oppleve det som sårt. Det er derimot ingen reell avvisning av meg og mine, men ulike behov, som ligger til grunn. Mine følelser er her mitt ansvar. Om jeg derimot opplever at avtaler stadig blir brutt, kontakt og innsats for felleskapet bare går den ene veien og jeg ikke blir møtt med forståelse når jeg uttrykker skuffelse over dette, er avvisningen reell, og jeg ville tatt avstand for å ivareta meg selv. Anonymkode: ebf29...e60 Jeg vet ikke hva jeg har gjort for at jeg skal bli avvist av familien min. Hadde jeg visst det, kunne jeg endret det. Anonymkode: 943d3...cb5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 30 minutter siden, Eva Sofie skrev: Har du lest det rådet her på DOL ganske nylig? Det var kanskje ikke et råd. Men det var iallefall et svar jeg fikk i denne tråden. Anonymkode: 943d3...cb5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva jeg har gjort for at jeg skal bli avvist av familien min. Hadde jeg visst det, kunne jeg endret det. Anonymkode: 943d3...cb5 På hvilke måter avviser de deg? Har dere hatt et godt og nært forhold tidligere, eller har relasjonene generelt vært dysfunksjonelle? Anonymkode: ebf29...e60 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilke måter avviser de deg? Har dere hatt et godt og nært forhold tidligere, eller har relasjonene generelt vært dysfunksjonelle? Anonymkode: ebf29...e60 Jeg har alltid trodd at vi har et godt forhold. Men jeg innser bare mer og mer at det har med meg å gjøre. Det er visse ting som taler for at det er meg det er noe galt med og som gjør andre lei av meg. Jeg får fortsette å jobbe med meg selv. Anonymkode: 943d3...cb5 0 Siter
Villanda Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Å bli avvist av din nærmeste familie (søsken, foreldre osv)? Ville det ikke vært vondt for deg? Anonymkode: 943d3...cb5 Kommer an på hvordan en definerer avvisning, trur jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.