AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 Skrevet 4. november 2020 Tok 30 mg sobril. ca 10-15 senere spydde jeg ca en halv kaffekopp (unnskyld ekle detaljer) for jeg drakk mye kaffe på styrten.. Er det sannsynlig at sobrilen vil virke eller kom det opp igjen da jeg spydde? Anonymkode: 9ad20...9b5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 Skrevet 4. november 2020 Jeg vet ikke, men lurer på hvorfor du tar to "medisiner" som har motstridende effekt? Kaffe gjør deg opplagt og Sobril sløver deg ned. Hvorfor da ta disse samtidig? Kaffe kan også bidra til å øke uro. Anonymkode: bb426...487 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 Skrevet 4. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke, men lurer på hvorfor du tar to "medisiner" som har motstridende effekt? Kaffe gjør deg opplagt og Sobril sløver deg ned. Hvorfor da ta disse samtidig? Kaffe kan også bidra til å øke uro. Anonymkode: bb426...487 Det er koffeinfri kaffe til opplysning.. 🙂 Anonymkode: 9ad20...9b5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.