Gå til innhold

Nesten all kvalitetstid med partner blir avlyst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så både jeg og partner jobber mye og det er sjelden vi begge har fri samtidig det skjer sånn omtrent 1 gang i måneden. Og av og til så sier partner noe dumt når vi begge har fri og da får ikke jeg lyst til å være med henne den dagen så stikker jeg ut også må vi da vente lenge til vi begge har fri igjen og da kan fort det samme skje igjen at den ene fridagen vi begge har blir ødelagt.

Når man kan telle på en hånd hvor mange fine fridagen vi har sammen så føler jeg at det er noe som bør gjøres noe med, men spørsmålet er jo egentlig hva som kan gjøres med det. Når begge parter ser på det å ta ut fri som bortkastet fordi fritiden vi har sammen sjelden er verdt det så er det jo ikke mye å gjøre. 

Anonymkode: 5b99a...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så både jeg og partner jobber mye og det er sjelden vi begge har fri samtidig det skjer sånn omtrent 1 gang i måneden. Og av og til så sier partner noe dumt når vi begge har fri og da får ikke jeg lyst til å være med henne den dagen så stikker jeg ut også må vi da vente lenge til vi begge har fri igjen og da kan fort det samme skje igjen at den ene fridagen vi begge har blir ødelagt.

Når man kan telle på en hånd hvor mange fine fridagen vi har sammen så føler jeg at det er noe som bør gjøres noe med, men spørsmålet er jo egentlig hva som kan gjøres med det. Når begge parter ser på det å ta ut fri som bortkastet fordi fritiden vi har sammen sjelden er verdt det så er det jo ikke mye å gjøre. 

Anonymkode: 5b99a...c9c

Ja, en kan lure på hvorfor dere er sammen når dere prioriterer hverandre så lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...