Gå til innhold

Bli i et forhold kun for det økonomiske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville du valgt det? Foreks hvis du vil slite med å klare deg på din inntekt. Du klarer deg best med å dele på utgiftene med partneren din. 

Anonymkode: 7cc26...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du valgt det? Foreks hvis du vil slite med å klare deg på din inntekt. Du klarer deg best med å dele på utgiftene med partneren din. 

Anonymkode: 7cc26...be3

Nei, jeg vil ikke leve i fengsel, jeg trenger selvstendigheten min. Ville da sett på ulike måter å øke egen inntekt (evt utdanning, flytting)

Anonymkode: 726c9...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vil ikke leve i fengsel, jeg trenger selvstendigheten min. Ville da sett på ulike måter å øke egen inntekt (evt utdanning, flytting)

Anonymkode: 726c9...ca2

Tenker det samme selv. 

Anonymkode: 7cc26...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville du valgt det? Foreks hvis du vil slite med å klare deg på din inntekt. Du klarer deg best med å dele på utgiftene med partneren din. 

Anonymkode: 7cc26...be3

Du vil nok klare deg uten partneren også. Hvis forholdet har skrantet en god stund og det ikke gir noen av dere noe positivt og dere ikke er innstilt på å prøve mer - da er det like greit å gå hver til sitt. Økonomien går seg til i de fleste tilfeller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke valgt det, men det forstår at terskelen for å bryte ut blir høyere. Jeg skjønner st det kan være vanskelig for noen. Det lureste er nok allikevel å bryte ut hvis forholdet er dårlig om man ikke klarer å reparere det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2020 den 8.55, AnonymBruker skrev:

Ville du valgt det? Foreks hvis du vil slite med å klare deg på din inntekt. Du klarer deg best med å dele på utgiftene med partneren din. 

Anonymkode: 7cc26...be3

Nei, jeg kunne aldri blitt i et forhold av økonomiske grunner, så sant jeg har muligheter for å klare meg selv. Og det har man jo gjerne i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.11.2020 den 8.55, AnonymBruker skrev:

Ville du valgt det? Foreks hvis du vil slite med å klare deg på din inntekt. Du klarer deg best med å dele på utgiftene med partneren din. 

Anonymkode: 7cc26...be3

Det måtte ha vært noen dype følelser i bunn. Så burde det ha vært mye penger involvert, slik at man kunne kjøpt seg litt «lykke»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger/økonomi er sterkere for de fleste en religion og folk gifter seg kun pga de er i samme religion osv så jeg ser ikke forskjellen, religion holder grupper sammen mens økonomi holder verden sammen, spiller ingen rolle imo.. Så ja jeg ser ingen ting feil i det..

De fleste som gifter seg uansett grunn gror til å elske/sette pris på hverandre uansett så jeg tviler på at det hadde blitt noe problem. Er man i et forhold uten noe som helst av følelser for partneren er det vel en sjanse for at det er noe sosiopat lignende med den personen som holder ut det. Blir hva man gjør det til vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...