Gå til innhold

Trenger hjelp til å slutte med Party dop!


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

I dag har jeg skikkelig abstinenser. Skjelver og er livredd jeg skal dø.

Jeg vet jeg er jævlig dumm. Jeg og 3-4 venner av meg har ruset oss på ectasy, GHB, Amfetamin nesten hver helg og flere Onsdager siste året.

En kompiss havnet på psykiatrisk på julaften og har ikke sluppet ut igjenn. Han er for syk til å ta imot besøk. Jeg merker jeg begynner å bli Paranoid jeg også siste ukene.

Forje uke hadde politiet rassia hjemme med meg, takk og lov fant de ingenting. For dopet lå i garasjen.

Jeg vet ikke om jeg greier å vente til i morra med å knipse i meg piller. Rusen er himmelen på jorden, men jeg må ta mer og mer for å nå kicket. Jeg er Gud når jeg danser...

Jeg kommer til å bli gal vist jeg plutselig må kutte ut alt. Jeg må trappe ned gradvis men trenger hjelp...

De andre har ingen planer om å slutte. Jeg tok 1 g amfitamin, 7 ectasy piller og en slurk med GHB på Lørdag.

HJjJjjjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...