AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 Skrevet 7. november 2020 Min voksne datter har ADHD og Asperger. Hun har slitt ut hele familien. Søsken orker ikke å ha noe med henne og gjøre og flyttet tidlig ut. Min mann har mistet helt tålmodigheten med henne og bare klager , kritiserer og krangler med henne. Det har vært så utfordrende at det virker som han ikke klarer å elske henne lenger. De er som hund og katt. Jeg er så lei meg over denne situasjonen og blir stående midt imellom. Psykologer sier at det er viktigere å støtte datteren min enn min mann. Jeg er overveldet over å stå alene med ansvaret for vår datter og kjenner på et sinne mot min mann pga dette. Anonymkode: 94c1c...ee6 0 Siter
kupton Skrevet 7. november 2020 Skrevet 7. november 2020 Du skriver intet om hennes alder. Hvis hun er over den alder hvor en går på videregående skole, anbefaler jeg at hun flytter for seg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.