Gå til innhold

Jeg VIL og MÅ være perfekt hele tiden


Gjest victoria

Anbefalte innlegg

Gjest victoria

Vil så gjerne at alt skal være perfekt,men sånn jeg det ikke.Jeg er ikke perfekt, og gjør mange feil i livet.Jeg HATER å gjøre feil,for da føler jeg at jeg ikke er bra nok.

Sånn som for eks. min mor.Hun vil at jeg skal være helt perfekt.Det virker sånn i allefall,men jeg blir så skuffet fordi jeg ikke klarer alltid å gjøre henne tilfreds.Jeg gjør jo det beste jeg kan.

Hun vil at jeg skal jobbe i full stilling,slutte med alle medisinene og slutte å være en "psykiatrisk pasient" som hun sier.Men det er IKKE lett.Føler at jeg mislykkes i alt jeg gjør.Jeg er ikke tynn nok,ikke snill nok og kan ikke oppføre meg pent nok.

Det eneste jeg ønsker her i verdenen er å bli godtatt for den jeg er slik at jeg ikke må slite for å vise en vellykket og ordentlig fasade for at folk skal like meg.Kan de ikke like meg for den personen jeg er.Jeg ber bare om at folk skal være snille mot meg.

Når jeg gjør feil,eller at jeg ikke føler at jeg mestrer konflikter som oppstår.Blir jeg deprimert og vil i verste fall straffe meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest zuuul

perfekt kan man da ikke være. det er bare å forkaste troen på drømmen om perfekt med det samme.

ser jo tydelig at du ikke får det noe godt i livet når du tror du må være perfekt..

jeg har aldri trodd jeg må være perfekt eller noe sånt, og jeg er ganske glad jeg! selv om ting er litt fucka opp iblandt:)

hva er viktigst: strebe etter å være perfekt eller være glad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...