stjernestøv Skrevet 8. november 2020 Skrevet 8. november 2020 Jeg har avtale om å gå tur med sykepleieren fra psykisk helse i morgen, da sitter vi i samme bil. Så har jeg avtale med sykepleieren fra fact i løpet av uken, det blir jo i hjemmet mitt. Bør jeg avlyse det? Kommunen har jo sagt vi bør ha minst mulig med folk å gjøre og de to er jo over alt til folk. Da er det vel ikke trygt? 0 Siter
frosken Skrevet 8. november 2020 Skrevet 8. november 2020 13 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg har avtale om å gå tur med sykepleieren fra psykisk helse i morgen, da sitter vi i samme bil. Så har jeg avtale med sykepleieren fra fact i løpet av uken, det blir jo i hjemmet mitt. Bør jeg avlyse det? Kommunen har jo sagt vi bør ha minst mulig med folk å gjøre og de to er jo over alt til folk. Da er det vel ikke trygt? Kan dere ikke gå turen rett utenfor døra di i stedet for å kjøre først? Utendørs turgåing er en fornuftig ting å gjøre nå også. Og når det gjelder sykepleieren, så klarer jo dere godt å holde tilstrekkelig avstand under samtalen, så jeg synes ikke du skal avlyse timen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. november 2020 Forfatter Skrevet 8. november 2020 3 minutter siden, frosken skrev: Kan dere ikke gå turen rett utenfor døra di i stedet for å kjøre først? Utendørs turgåing er en fornuftig ting å gjøre nå også. Og når det gjelder sykepleieren, så klarer jo dere godt å holde tilstrekkelig avstand under samtalen, så jeg synes ikke du skal avlyse timen. Jo det kan jeg jo spør om om vi kan gå herfra, ja har jo godt av å komme meg ut litt. Ok, ja vi holder jo en meters avstand inne og jeg spriter dørhåndtakene etterpå, er bare så redd corona. Får ta imot besøk denne uken å se hvordan det blir fremover. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 11. november 2020 Forfatter Skrevet 11. november 2020 Det løste seg selv, sykepleieren ringte og sa de fikk ikke reise mellom kommunene pga corona. Var på tur med psykisk helse på mandag, vi gikk herfra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.