Gå til innhold

Gyno? Mannlig brystvorter - Hjelp meg lege?

Anbefalte innlegg

Jeg trener bodybuilding og vil ha bra kropp! Brystvortene mine er slappe og ser ikke noe fine ut. Når jeg klyper på de eller svetter/fryser krymper de sammen og blir stive. Nesten alle, de fleste, har stive brystvorter som ligger fast inntil kroppen. Mannlige modeller osv. og maaange flere. Jeg har litt underhudsfett rundt (kanskje under) brystvorta, på en måte bløtt vev.

Hvordan skal jeg bli kvitt dette problemet? En bodybuilder anbefalte noe het yohinb HCL.

Vær så snill og hjelp meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45785-gyno-mannlig-brystvorter-hjelp-meg-lege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 år senere...
Gjest daytona

Vær først og fremst klar over at anabole steroider gir voksende bryster.

Ellers kan fettsuging være til hjelp hvis problemet er betydelig.

Dette som legen sier her er feil ang. fettsuging. Har hørt om kremer man kan smøre på for og bli kvitt gyno, skal komme tilbake til dette.

Til legen: Fettsuging hjelper IKKE mot gyno, utrolig at du i det hele tatt nevner dette. Fettsuging kan være et alternativ til og fjerne østrogen-laddet fett som kan være et problem og bli kvitt. Gyno består bla. av bindevev som fettsuging IKKE kan fjerne. Alternativet her er enten operasjon eller kremen jeg nevnte. Skal komme tilbake til kremen..........

Dette som legen sier her er feil ang. fettsuging. Har hørt om kremer man kan smøre på for og bli kvitt gyno, skal komme tilbake til dette.

Til legen: Fettsuging hjelper IKKE mot gyno, utrolig at du i det hele tatt nevner dette. Fettsuging kan være et alternativ til og fjerne østrogen-laddet fett som kan være et problem og bli kvitt. Gyno består bla. av bindevev som fettsuging IKKE kan fjerne. Alternativet her er enten operasjon eller kremen jeg nevnte. Skal komme tilbake til kremen..........

Krem?

Nå må du gi deg her. Det finnes da ingen krem i verden som kan fjerne gyno, og dersom du har funnet funnet fram til en revolusjonerende krem så vil du bli populær i bodybuildermiljøer rundt om i verden.

Det finnes selvsagt ingen krem mot gyno, og det eneste som funker er en operasjon.

For øvrig er jeg enig med deg i at legen her gir et jævla dårlig svar, og jeg håper for beef sin skyld at han slapp å betale for det udugelige oppgulpet til legen.

Sånn jeg tolker innlegget til beef så er det ikke engang gyno han har, men helt normalt fett som kan trenes/deffes bort, men er han i tvil så bør han ta seg en tur til legen for å finne ut av dette. Enkelte kan tross alt få gyno i puberteten, helt uten å ha brukt steroider.

Gjest daytona

Krem?

Nå må du gi deg her. Det finnes da ingen krem i verden som kan fjerne gyno, og dersom du har funnet funnet fram til en revolusjonerende krem så vil du bli populær i bodybuildermiljøer rundt om i verden.

Det finnes selvsagt ingen krem mot gyno, og det eneste som funker er en operasjon.

For øvrig er jeg enig med deg i at legen her gir et jævla dårlig svar, og jeg håper for beef sin skyld at han slapp å betale for det udugelige oppgulpet til legen.

Sånn jeg tolker innlegget til beef så er det ikke engang gyno han har, men helt normalt fett som kan trenes/deffes bort, men er han i tvil så bør han ta seg en tur til legen for å finne ut av dette. Enkelte kan tross alt få gyno i puberteten, helt uten å ha brukt steroider.

Kremen jeg refererer til finner du her:

http://www.sexual-health-doctor.com/

Det er nettopp fra dette miljøet dette tipset kommer fra. Kremen hadde virkning til en viss grad, men om den er en total behandling er ennå tidlig og si siden "forsøkspersonen" bare hadde brukt den en måned sist jeg oppdaterte meg med han. Skal prøve og skaffe meg siste nytt:-)

Kremen jeg refererer til finner du her:

http://www.sexual-health-doctor.com/

Det er nettopp fra dette miljøet dette tipset kommer fra. Kremen hadde virkning til en viss grad, men om den er en total behandling er ennå tidlig og si siden "forsøkspersonen" bare hadde brukt den en måned sist jeg oppdaterte meg med han. Skal prøve og skaffe meg siste nytt:-)

Hehe, det der tror jeg like mye på som jeg tror på julenissen :)

Annonse

Gjest daytona

Hehe, det der tror jeg like mye på som jeg tror på julenissen :)

Hehe... synes selv det høres fantastisk ut, men kan det hjelpe noen så.........

Venter på tilbakemld. ennå fra denne personen som benytter denne kremen. Kan for alt jeg vet handle om en cutting-gel som virker kun på fettet i problemorådet som har gitt optiske resultater. Cutting-gel er noe du får kjøpt i Norge uten resept (http://www.proteinfabrikken.no) som jeg vet har effekt på fett. HVIS denne kremen skulle virke mot gyno er vel det fantastisk?? Vet som sagt for lite om preparatet til og uttale meg nærmere. Skal komme tilbake til dette når jeg vet mer.

Hehe... synes selv det høres fantastisk ut, men kan det hjelpe noen så.........

Venter på tilbakemld. ennå fra denne personen som benytter denne kremen. Kan for alt jeg vet handle om en cutting-gel som virker kun på fettet i problemorådet som har gitt optiske resultater. Cutting-gel er noe du får kjøpt i Norge uten resept (http://www.proteinfabrikken.no) som jeg vet har effekt på fett. HVIS denne kremen skulle virke mot gyno er vel det fantastisk?? Vet som sagt for lite om preparatet til og uttale meg nærmere. Skal komme tilbake til dette når jeg vet mer.

Jeg vet at det finnes denne typen kremer og bullshit som skal ordne på alt mulig rart, men det fungerer selvsagt ikke. Ei heller på fett. Det finnes da ikke kremer som har noen effekt på fett.

Men dersom det hadde funket så hadde det vært ganske så revolusjonerende, ja! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...