Gjest Niomi Skrevet 10. november 2020 Skrevet 10. november 2020 Hvordan oppleves dissosiasjon? Spør fordi jeg fikk høre av behandler at det at jeg føler meg "utenfor meg selv" og har en slags uvirkelighetsfølelse kan være dissosiasjon. Noen som kunne skrevet litt om hvordan det oppleves for deg? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. november 2020 Skrevet 10. november 2020 16 minutter siden, antidot skrev: Hvordan oppleves dissosiasjon? Spør fordi jeg fikk høre av behandler at det at jeg føler meg "utenfor meg selv" og har en slags uvirkelighetsfølelse kan være dissosiasjon. Noen som kunne skrevet litt om hvordan det oppleves for deg? Ja jeg har det ofte, er litt utenfor meg selv og alt blir uvirkelig. Det oppleves som jeg ikke er tilstede i denne virkeligheten på en måte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 Skrevet 10. november 2020 Samme som stjernestøv skriver, men jeg skjønner heller ikke hvem jeg selv er. Anonymkode: e6c47...031 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 Skrevet 10. november 2020 Jeg blir fjern, får 'stirra'. Får ikke med meg hva som blir sagt, men hører at noen snakker. Føler meg redd og nummen. Anonymkode: e8fe6...9e4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.