Gå til innhold

Gruer for Påsken


Gjest SosialAngst

Anbefalte innlegg

Gjest SosialAngst

Hei

I morgen har jeg siste arbeidssdag før enn laang påskeferie. 12 (tolv) dager fri får jeg.

Før så gledet jeg meg enormt. Men nå gruer jeg for familiesammenkomster.

Mest lyst til å grave meg ned under dyna

så ingen ser meg.

Visst er jeg heldig som har helsa og alt det der og familie og venner som er glade i meg. Kjæreste også men.......

Angsten har full kontroll over meg. Og ikke jeg som har kontroll over angsten foreløpig.

Sikkert flere som kjenner seg igjen her?

Ha ihvertfall en god Påske. Under en uke til hverdagen igjen. Og det overlever vi.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss Saigon

Hvis du ikke liker alle disse familiesammenkomstene så hva med å prøve å redusere disse sammenkomstene til færrest mulig. Kan du ikke lure deg unna noen av sammenkomstene hvis det er veldig mange av dem??

Håper du kommer deg helskinnet igjenom påsken med ikke så alt for mye angst.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

jaa... den fodømte påsken. Modern vil ha meg hjem, men jeg vil ikke, men jeg var ikke hjemme til jul, for den er jo minst like ille..

Men akk. nå er det umulig likevel tror jeg, tror ikke jeg skal sette meg på en lengre reise hjem og forsøke å tameg sammen mer nå, men akk, forstår hva du mener, og uansett hvor tung hvrdagen kan være, så er de rød.merka dagene verre.

blir iokke påske egg på meg i år heller tenker jeg, får kjøpe en diiiger harpus selv, og knaske og knaske til bare øra er igjen.. så kan jeg tenke på hvor søt den engang var..

tjihi.. ikke helt ulikt meg selv, hvism man tenker i litt bilder..

ahhh.. skull egentlig berre ønske deg god påske.

mmmm.. kanskje du kan kjøpe den største sjoko-harepusen du kommer over.. og maaange marsi egg, og påskeliljer og gule sløyfer, og en god bok bare til deg selv..+ og et par posrjoner "fjordland kjøkken"..

husk en god rødvin dersom du liker det.. åhhh... gåselever på nystekte, hjemmelgede fiiine baguetter.. ( søtnosen din kan sikkert smake itt...)

mvh lille frk harepus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SosialAngst2

For et par år siden tok jeg med hele Morgan Kane-samlinga mi dro hjem til min mor. Jeg lå på sofaen i 10 dager, leste ca. 3500 boksider og koste meg. Slappa skikkelig godt av!

Heldigvis prater ikke modern så mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...