Gå til innhold

Når begynner jeg å se lyset?


Gjest hans69

Anbefalte innlegg

Gjest hans69

Fikk min første psykiske knekk i 1994, i forbindelse med en skade, hvor jeg ble herset med av leger på det lokale sykehuset. I tilleg fikk jeg ikke jobb. Gikk i samtaleterapi i en kort stund, og fikk antidepressivaet Seroxat, som jeg deretter benyttet i to år deretter. Det dumme var vel at jeg egentlig ikke var ferdig behandlet/frisk, men fungerte i hvert fall greit i jobb, o.l.

I slutten av fjoråret fikk jeg en enda verre knekk, i forbindelse med at jeg fikk en ny jobb jeg ikke klarte.

Nå bruker jeg Seroxat igjen, sant Imovane for søvn, samt litt Vival for angsten. Har benyttet Seroxat i overkant av en måned (første uke en stk/dag, deretter to per dag på fjerde uken nå). Synes ikke jeg har fått det "løftet" som et slikt medikament skal gi, og jeg er jævlig redd at jeg skal gi opp. Alle (foreldrene mine, primærlege,bror) er støttende og sier dette vil gå bra, men jeg selv ser ikke noen lys i tunnelen.

Har ikke time hos psykolog for om en månen, er redd det kan gå galt før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

sukk. lyset???

tar visst tid, sier de, sørlig dersom knekken er skikkelig..og ikke den første..

kanskje du må forsøke et annet medikament. kanskje du må bearbeide noe..??? psyker er flinke til å si sånt.. kjenne på følelser.. bearbeide..

puff. ekke helt den riktige til å si noe som helst i dag, sånn egenltig, men fordi jeg ikke akkuart ser lyset selv så vil jeg igrunn at andre skal ha det bra, ihvertfall de jeg ikke vil lage kjøttmos av, men slike finnes ikke her inne... ; )))))

( får unnskylde enkelt skrivefeil, men shit happens på elendige dager, ..) kanskje ikke helt logsik å si hold ut når jeg selv sitter og vil gi opp, men tja..

sier det likevel, jeg... synes du kjempe med alt du har av nebb og klør, det finnes fortsatt muligheter du ikke har prøvd, vet det er mange år, det her..

aggh... vet du.. ikke noe lurt jeg kan si.. 94 sa du??.. hmmf. "grøss" vet i hvertfall hvor lenge det er..

Du får en sleng-klem fra en litt yngre pike dersom du vil ha..

du får la denne psyken få en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende du må skifte til et annet merke antidep.Kanskje kan det gå noen uker før de virker og.har hatt mange nedturer selv,litt for mange,men så lenge jeg går på antidep. går det på et vis.

Kanskje må du vente en stund til og se om de virker,om de ikke virker ville jeg prøvd en annen type.Ikke alle virker likt,men dette vet jo legen.

Ialfall lykke til,se etter lyset,for lyset er der .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...