Gå til innhold

Slike følelser når forelsket.. normalt?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Når jeg er foreslekt, så starter det alltid med at jeg er jævla lykkelig. Men det er førdte uken etter at jeg er i ferd med å bli det. Etter hvert føler jeg meg underlegen. Jeg ser opp på vedkommende som en uoppnåelig person. Jeg tenker at det er flere grunner til at han ikke vil ha meg, derimblandt føler jeg aspergersen ødelegger. Selv om det ikke står asperger skrevet i panna mi så er trekkene der, og du ser dem nok etter å ha tilbragt litt tid med meg. I form av at jeg er den mest stille i gjengen, jeg faller ut av samtaler og sliter med å engasjere meg hele tiden. 

For det andre så tenker jeg at hvis vi blir sammen så er han garantert utro. Så avviser jeg. Men så går jeg alltid og er redd for at han blir sammen med andre. Blir han det så tenker jeg at jeg føler mer enn han gjorde. Jeg tenker også at han ikke vil være utro mot henne som han evt ville mot meg. Men det er fordi jeg fremstår mer enkel.... Så at jeg har evnen til å forelske meg synes jeg er veldig dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.11.2020 den 11.42, 90tallsbarn skrev:

Så at jeg har evnen til å forelske meg synes jeg er veldig dumt.

Hvorfor synes du det er dumt? Det er mange med asperger som er svært begavede på mange områder. Jeg synes du ikke skal trekke fram denne asperger lidelsen når det er snakk om forelskelse. Det er mange mennesker der ute som ikke bryr seg om merkelapper og diagnoser. De ser heller det hele mennesket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
22 minutter siden, Stormwind skrev:

Hvorfor synes du det er dumt? Det er mange med asperger som er svært begavede på mange områder. Jeg synes du ikke skal trekke fram denne asperger lidelsen når det er snakk om forelskelse. Det er mange mennesker der ute som ikke bryr seg om merkelapper og diagnoser. De ser heller det hele mennesket.

Ja, men at de skal oppdage at noe er «rart» er det jeg er redd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...