AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 Skrevet 12. november 2020 Jeg har bipolar 1. tror jeg er veldig oppe nå, har vært veldig svingete i lang tid med siste ukene har jeg vært høy. Dette har nå gått over i irritasjon. Jeg er ekstremt sur og irritabel konstant. Har sånn tankekjør hele tiden at jeg har vondt/ubehag i hodet og kroppen. Angst. Lei meg. Er sikker på at kjæresten har vært utro for noen mnd siden, da han hadde tekstet med en eks. Han har forklart meg dette mange ganger men nå er jeg sikker på at han lyver. (Innerst inne tror jeg han er ærlig), men jeg er livredd han har vært utro. Så nå holder jeg på å spolere alt. Jeg bombarderer han med dette. Jeg er så paranoid. Alt er feil, å jeg er så lei meg og ser ikke noe fremtidshåp lenger. Kjenner jeg vil forsvinne(selv om jeg ikke VIL det). Hva skjer? Er jeg manisk? Hva er dette? Bør jeg innlegges? Vær så snill å svar meg Anonymkode: d627e...36e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 Skrevet 12. november 2020 Hvordan er du når du er eutym/stabil? Mistenker du at partneren din er utro da også? Synes han at du er annerledes nå enn du pleier? Det beste er vel å få en vurdering av legen din i morgen mtp evt behandling. Anonymkode: 9a8ac...8cf 0 Siter
kupton Skrevet 13. november 2020 Skrevet 13. november 2020 Når en får en forverring av sykdom, skal en kontakte fastlegen evt lege på DPS om du har det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.