Gå til innhold

et skrik i nøden!! hjelp..?


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Hva hvis man er lettere berusa og ber om hjelp...?? ganske berusa. begynner jeg å bli.

Blir man i det hele tatt tatt på alvor, eller sendt hjem for å sove ut rusen??

har lagd mitt planlagte siste måltid. Vet ikke hvor planlagt.. bare ble sånn. sitter med en ganske masse piller. og flere øl i kjølseskapet.

vil ikke leve. virkelig har håpet siden jeg var 16. vel.. psyken fant ut 14..

Har sittet på samme måte før. kanskje mener jeg ikk enoe med det. en kjennsgjerning at jeg er for feig.

Klamrer meg til håpet i stedet. men det er jo ikke lenger der!!!

påske. faen heller.

hjelper jo lite å skrive under et papir også da, skriver meg ut innen to dager.

Jeg er vrang. og kan bli skikkelig vill. vet ikke helt hvor mye som er helt etter i går. jeg er ikke like hel.

Menklarte ikke.. kutte dypt nok. kniven var altfor slu. jeg vet ikke hva jeg vil, for søren!

Jo. jeg vil ikke leve dette forb.. livet. men jeg vil ikke egentlig dø.

Vil ikke bekynmre x-en. han har nok fått nok.

vet ikke , vet ikke.

unnskylød for at jeg i hele tatt skriver dette. angrer nok i morra, for jeg er nok her.

sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei calestia, hold ut. Du er ei kjempekoselig jente med masse ressurser og omtanke for andre.

Det kommer dager etter denne hvor du får det bedre.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

nei nei nei, ikke drep deg selv. sett deg ned å se tv heller:)

skal det.. ; )

takker..'

noen ganger hjelper nå den pilsen da....

fælt som det er.. fant ut etter å ha lest om bivirkninger og testkjørt neon stk piller, at jeg blir bare j... kvalm.. men trodde kanskje at dersom jeg tok sovepiller vill ejeg sovne før den tid.. men hadde bare to, for jeg fpr ikke lov å ha fler samtidtid!!! Fant ut det var jo litt lite, for jeg sovner jo ikke av de vanligvis, og da ble det vel bare møte med "gjengen" igjen, og da hadde jeg vel flydd ut av verandaen og knekt et par bein, men ikke skallen, også måtte jeg fly med kløende gips i flere uker. kjedelig...

jeg hadde sikkert fått en påske hare å knaske på i sykehus sengen mens de måtte gipse vingene mine, men så lite glad jeg er i leger og sånt, måtte det vært en diiger en, og såå store sjoko harer med diigre ørerhar de bare ikke..

håper du får en diiiger hare, det gjelder i grunnalle her inne...

men du.. åssen går det med eg i påsken da..?? med alt som skjedde for et par tusen år siden og sånt..?( mener ikke å være frekk, ikke veldig ihvertfall. ;)))

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei calestia!

Det er nok lettere å få den hjelp man ber om når man er edru, men hvis du ikke klarer å ta vare på deg selv i rimelig grad så må du kontakte legevakten. Hvis du ringer, så pass på å fortell at du er i behandling/utredning - og at ting har toppet seg akkurat nå.

Det er bra at du selv innser at du er vrang (antar at det du sier stemmer) - for i såfall har du en sjanse til å finne ut hvordan du selv kan stoppe deg selv fra impulsive og destruktive handlinger. Dette er et bra tema å drøfte i terapi.

Håper du tar vare på deg selv! Legg deg på sofaen og se på tv - la timene gå uten at du finner på noe dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Hei calestia!

Det er nok lettere å få den hjelp man ber om når man er edru, men hvis du ikke klarer å ta vare på deg selv i rimelig grad så må du kontakte legevakten. Hvis du ringer, så pass på å fortell at du er i behandling/utredning - og at ting har toppet seg akkurat nå.

Det er bra at du selv innser at du er vrang (antar at det du sier stemmer) - for i såfall har du en sjanse til å finne ut hvordan du selv kan stoppe deg selv fra impulsive og destruktive handlinger. Dette er et bra tema å drøfte i terapi.

Håper du tar vare på deg selv! Legg deg på sofaen og se på tv - la timene gå uten at du finner på noe dumt.

; ) BB.... føler meg alltid lur etterpå...:)))

skakke gjøre noe ikveld.. blir for.. overilt..

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest calestia

Hei calestia, hold ut. Du er ei kjempekoselig jente med masse ressurser og omtanke for andre.

Det kommer dager etter denne hvor du får det bedre.

Klem

klems til deg og.

Nå er det big basket-case tv..

sukk. livet ække lett..

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

; ) BB.... føler meg alltid lur etterpå...:)))

skakke gjøre noe ikveld.. blir for.. overilt..

klems

Dermed kommer jo tilogmed BB tilnytte! Sov godt etterpå da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zuuul

skal det.. ; )

takker..'

noen ganger hjelper nå den pilsen da....

fælt som det er.. fant ut etter å ha lest om bivirkninger og testkjørt neon stk piller, at jeg blir bare j... kvalm.. men trodde kanskje at dersom jeg tok sovepiller vill ejeg sovne før den tid.. men hadde bare to, for jeg fpr ikke lov å ha fler samtidtid!!! Fant ut det var jo litt lite, for jeg sovner jo ikke av de vanligvis, og da ble det vel bare møte med "gjengen" igjen, og da hadde jeg vel flydd ut av verandaen og knekt et par bein, men ikke skallen, også måtte jeg fly med kløende gips i flere uker. kjedelig...

jeg hadde sikkert fått en påske hare å knaske på i sykehus sengen mens de måtte gipse vingene mine, men så lite glad jeg er i leger og sånt, måtte det vært en diiger en, og såå store sjoko harer med diigre ørerhar de bare ikke..

håper du får en diiiger hare, det gjelder i grunnalle her inne...

men du.. åssen går det med eg i påsken da..?? med alt som skjedde for et par tusen år siden og sånt..?( mener ikke å være frekk, ikke veldig ihvertfall. ;)))

klems

(dette ble så rotete skrevet at bare Calestia vil skjønne det!!):

hei hei. med meg går det bare kjempebra!! var hos herr psykiater dagen etter at jeg presterte å bli dopa på innsovingspillene, og satt hos han og babla om at alt gikk så "faen til helvete og åssen skulle jeg holde ut dette da??" (For natta etter når jeg ikke var dopa lenger, var faen så jævlig alt var faen så VONDT og fælt, helt ufattelig!!!!!!!!)Så etter timen gikk jeg plutselig halveis i transe, føltes det som. Kroppen var en svær deig som stablet seg avgårde på egenhånd mens jeg var en liten ert som satt fast et sted i bakhodet. Jeg var så overhvelmet av følelser etter terapitimen, ikke veit jeg åssen det hjalp ass-Men han sa jeg ville bli bedre til slutt, når da maste jeg, det kan jeg ikke si for sikkert sa han, sånn CIRKA DA, ropte jeg, tja om noen måneder kanskje, sa han. Og målsetningen var at jeg skulle bli frisk og greier. Frisk for hva da, spurte jeg?? Han har da aldri kalt meg noe syk før, jo frisk fra å ha det så fælt, var alt han ville ut med. Så, som sagt, jeg gikk rundt halveis i transe, som om jeg befant meg i en annen dimensjon enn denne. Men mens jeg stavret meg avgårde la jeg plutselig merke til hvor utrolig vakkert alt var. Havna, husene, gatene,bilene, eksosen,himmelen,bakken,isen... Så kjempevakkert. Så gikk jeg til togstasjonen og kjøpte meg noe baguette med ost og skinke. Så gikk jeg hjem før en sosionomdame ringte og ville møte meg. Så spiste jeg middag med henne, sunn fisk og greier. Surret fjellørret og det var kjempegodt. Jeg følte meg fortsatt litt i transe, redd jeg skulle virke helt utenfor da hun spurte meg spørsmål og sånn, men hun merket visst ikke noe.. Og maten var god, og hun snakket om dagligdagse ting, og etterhvert falt jeg liksom tilbake til meg selv. Og etter det har ting vært ganske greit med meg!! Helt normal i hodet, merker det på alle måter, tankene flyr ikke eller noe.

Det er så rart hvordan ting endrer seg..

Åååå Calestia, jeg håper inderlig sinnet ditt også roer seg, jeg har det godt nå. Det er SÅÅÅ verdt det!!!!

hundre tusen knuseklemmer fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...