AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 Skrevet 13. november 2020 Noen som har erfaring med ISDTP terapi? Hvordan var det? Fungerte det for deg? Anonymkode: 5082f...8d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 Skrevet 13. november 2020 Har hjulpet meg mye. Fokus på det som skjer i relasjonen mellom deg og behandler. Ideen er at tankene og følelsene du får sammen med terapeuten også skjer i andre relasjoner ute i livet. Fokus på følelser og regulering av følelser. Koble kropp og hode sammen. Veldig intenst,ikke noe snikk snakk. Veldig vanskelig: Anonymkode: fb8a7...54c 0 Siter
Gjest Niomi Skrevet 14. november 2020 Skrevet 14. november 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hjulpet meg mye. Fokus på det som skjer i relasjonen mellom deg og behandler. Ideen er at tankene og følelsene du får sammen med terapeuten også skjer i andre relasjoner ute i livet. Fokus på følelser og regulering av følelser. Koble kropp og hode sammen. Veldig intenst,ikke noe snikk snakk. Veldig vanskelig: Anonymkode: fb8a7...54c Kan jeg spørre hva som er vanskelig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 Skrevet 14. november 2020 16 minutter siden, antidot skrev: Kan jeg spørre hva som er vanskelig? Det at det er så intenst. Å kjenne veldig på de følelsene som er vanskeligst å kjenne på. Øver på å være i de følelsene. Følte meg veldig ‘naken’ og lite beskyttet. Anonymkode: fb8a7...54c 0 Siter
Gjest Niomi Skrevet 14. november 2020 Skrevet 14. november 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at det er så intenst. Å kjenne veldig på de følelsene som er vanskeligst å kjenne på. Øver på å være i de følelsene. Følte meg veldig ‘naken’ og lite beskyttet. Anonymkode: fb8a7...54c Forstår. Har akkurat begynt med ISDTP og det å være i kontakt med følelsene mine er noe jeg er ufattelig dårlig på, har virkelig stengt de helt av i mange år. Er veldig spent på hvordan de neste timene kommer til å bli og hvor lang tid det tar før jeg klarer å føle noe. Tok det lang tid for deg? (om du hadde samme problem?) Endret 14. november 2020 av Niomi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 Skrevet 14. november 2020 53 minutter siden, antidot skrev: Forstår. Har akkurat begynt med ISDTP og det å være i kontakt med følelsene mine er noe jeg er ufattelig dårlig på, har virkelig stengt de helt av i mange år. Er veldig spent på hvordan de neste timene kommer til å bli og hvor lang tid det tar før jeg klarer å føle noe. Tok det lang tid for deg? (om du hadde samme problem?) Vanskelig å si. Det gikk gradvis. Og tilbake. Og frem igjen. Håper du får god hjelp av behandlingen! Anonymkode: fb8a7...54c 0 Siter
Gjest Niomi Skrevet 14. november 2020 Skrevet 14. november 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å si. Det gikk gradvis. Og tilbake. Og frem igjen. Håper du får god hjelp av behandlingen! Anonymkode: fb8a7...54c Takk, det håper jeg óg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.