AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Jeg har gått i 12 år og jeg aner ikke hvordan jeg skal slutte. Mange år siden jeg hadde depresjon. Anonymkode: 73ca7...e68 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått i 12 år og jeg aner ikke hvordan jeg skal slutte. Mange år siden jeg hadde depresjon. Anonymkode: 73ca7...e68 I snart 18 år. Klarer heller ikke slutte. Er ikke deprimert, men får ekstrem angst og derealisering om jeg prøver slutte. Medisinene må ha fucket opp ett eller annet i hjernen. Anonymkode: 31c03...3dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Jeg gikk på zoloft i 18 år. Gikk kjempelett å slutte. Bare litt småkvalm. Egentlig ble jeg bedre, men jeg har psykoselidelse angivelig. Anonymkode: edf4c...6da 0 Siter
Villanda Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Hvis en regner med Venlafaxin, så av og på i 20 år. Kontinuerlug siste 5 år i alle fall. Trapper ned på Efexor nå, eller det vil si, planer om langsom nedtrapping dom ble enda langdommere pga depresjon. I samråd med behandler altså. Bruker jo litt mange medisiner, og hun mente jeg stadig lå å vippen mot hypomani. Kan kanskje fortsette når jeg nå får øke Lamictal og vedlikeholdsbehandling av TMS 0 Siter
kupton Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått i 12 år og jeg aner ikke hvordan jeg skal slutte. Mange år siden jeg hadde depresjon. Anonymkode: 73ca7...e68 Har du tenkt på at det er fordi du går på ssri at du ikke har vært deprimert på mange år? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: I snart 18 år. Klarer heller ikke slutte. Er ikke deprimert, men får ekstrem angst og derealisering om jeg prøver slutte. Medisinene må ha fucket opp ett eller annet i hjernen. Anonymkode: 31c03...3dc Ja akkurat sånn føler jeg også det. Det har fucka opp noe i hjernen. Jeg har blitt skikkelig sint, ustabil og får tvangshandlinger når jeg har prøvd å slutte. Det var jeg aldri før jeg begynte. Ser på det som en medisin hjernen er avhengig av for å fungere normalt. Anonymkode: 73ca7...e68 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja akkurat sånn føler jeg også det. Det har fucka opp noe i hjernen. Jeg har blitt skikkelig sint, ustabil og får tvangshandlinger når jeg har prøvd å slutte. Det var jeg aldri før jeg begynte. Ser på det som en medisin hjernen er avhengig av for å fungere normalt. Anonymkode: 73ca7...e68 Ja, akkurat sånn er det. Anonymkode: 31c03...3dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 1 minutt siden, kupton skrev: Har du tenkt på at det er fordi du går på ssri at du ikke har vært deprimert på mange år? Har selvsagt tenkt på det. Men blir ikke deprimert når jeg har forsøkt å slutte, men mer tvangshandlinger og ustabilt humør (ikke deprimert altså) Er i utgangspunktet ikke en depressiv person. Når jeg begynte på dem var det pga en livshendelse, som selvfølgelig går over med tid. Jeg har jobbet med, pratet med og kjenner personer som er depressive fra naturens side. Jeg VET jeg ikke er en av dem og det vet legen også. Hvordan vil du forklare det? Anonymkode: 73ca7...e68 0 Siter
emilie321 Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Jeg har gått på antidepressiva i ca 35 år, bortsett fra noen korte perioder uten og har i de periodene blitt skikkelig dårlig. Så jeg bør nok bruke medisiner livet ut. Nå går jeg på bl.a på antipsyotisk også. 0 Siter
kupton Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vil du forklare det? Jeg kan ikke forklare at du VET det. Er du beredt til å få flere tvangshandlinger? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Jeg kommer ALDRI til å slutte. Så vondt vil jeg ikke meg selv. Jeg har vært i depresjonshelvete og har ingen planer om å trigge dette. Anonymkode: 1f73c...eae 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 3 minutter siden, kupton skrev: Jeg kan ikke forklare at du VET det. Er du beredt til å få flere tvangshandlinger? Hvorfor jeg ikke blir deprimert når jeg slutter, men får tvangshandlinger og ustabilt humør? Du vet godt at det var DET jeg spurte om. Har lært nok fra det manipulerende helsevesenet til å falle for avsporinger, ser du. Skulle nesten tro du jobbet der🙈 Anonymkode: 73ca7...e68 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer ALDRI til å slutte. Så vondt vil jeg ikke meg selv. Jeg har vært i depresjonshelvete og har ingen planer om å trigge dette. Anonymkode: 1f73c...eae Har aldri vært i det helvete, fremdeles 12 år på medisiner. Godt det fungerer som det skal for deg. Anonymkode: 73ca7...e68 0 Siter
kupton Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 (endret) Jeg antar at du er disponert for tvangshandlinger og ikke for depresjon. Hvor lenge har du vært uten SSRI uten å bli deprimert? Det er langt fra alltid at tilbakefall kommer med en gang. Det kan komme etter flere måneder. Endret 18. november 2020 av kupton 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 4 minutter siden, kupton skrev: Jeg antar at du er disponert for tvangshandlinger og ikke for depresjon. Hvor lenge har du vært uten SSRI uten å bli deprimert? Det er langt fra alltid at tilbakefall kommer med en gang. Det kan komme etter flere måneder. Sist jeg prøvde skikkelig varte det nesten 8 mnd. Da fikk jeg så mye tvang etterhvert at det gikk på helsa løs, så jeg måtte begynte igjen samtidig med behandling av OCD-team. Jeg er ganske sikker på at ssri er en medvirkende årsak til dette. Det har ødelagt noe i hjernen. Jeg prøvde igjen i vår/sommer, men da var tvangen på god vei tilbake i stormfart så jeg ga opp det forsøket og begynte igjen. Jeg har ingen psykiatriske diagnoser til opplysning. Anonymkode: 73ca7...e68 0 Siter
Kalevaala Skrevet 19. november 2020 Skrevet 19. november 2020 Har stått på den samme dosen i 8 år. Kommer aldri til å slutte, for følelseslivet mitt ble stabilt og godt da jeg startet og har holdt seg slik hele tiden. Jeg skal absolutt ikke tilbake til tilbakevendende depresjoner, angst og tvangstanker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 Skrevet 19. november 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Sist jeg prøvde skikkelig varte det nesten 8 mnd. Da fikk jeg så mye tvang etterhvert at det gikk på helsa løs, så jeg måtte begynte igjen samtidig med behandling av OCD-team. Jeg er ganske sikker på at ssri er en medvirkende årsak til dette. Det har ødelagt noe i hjernen. Jeg prøvde igjen i vår/sommer, men da var tvangen på god vei tilbake i stormfart så jeg ga opp det forsøket og begynte igjen. Jeg har ingen psykiatriske diagnoser til opplysning. Anonymkode: 73ca7...e68 Tolker det som mine antagelser er korrekt når det ikke gis svar. Man kan nemlig ikke si at ssri ikke gir negative forandringer i hjernen på mennesker som strengt tatt aldri skulle begynt med ssri. Spørsmålet er hvem vi skal saksøke?😂 Anonymkode: 73ca7...e68 0 Siter
Gjest Niomi Skrevet 19. november 2020 Skrevet 19. november 2020 Har gått på antidepressiva i 1 år. 0 Siter
Gjest Hjerneskada Skrevet 19. november 2020 Skrevet 19. november 2020 9 timer siden, Kalevaala skrev: Har stått på den samme dosen i 8 år. Kommer aldri til å slutte, for følelseslivet mitt ble stabilt og godt da jeg startet og har holdt seg slik hele tiden. Jeg skal absolutt ikke tilbake til tilbakevendende depresjoner, angst og tvangstanker. Hvilken går du på? 0 Siter
ISW Skrevet 19. november 2020 Skrevet 19. november 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor jeg ikke blir deprimert når jeg slutter, men får tvangshandlinger og ustabilt humør? Du vet godt at det var DET jeg spurte om. Har lært nok fra det manipulerende helsevesenet til å falle for avsporinger, ser du. Skulle nesten tro du jobbet der🙈 Anonymkode: 73ca7...e68 1. Det er akkurat samme nevrotransmittere i hjernen (eller mangelen av dem) som gir både depresjon og tvangshandlinger og ustabilt humør. Det er tilfeldig hvem av de og når du får de. 2. Jeg synes du svarer respektløst og frekt. Du vet kanskje ikke hvem Kupton er, men uavhengig av det bør du ikke svare noen på denne måten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.